متولدین کدام ماه ها ترسوتر از بقیه هستند؟

به گزارش کد الکترونیک، ترس بدون شک حسی است که برای همگی ما آشناست و بار ها در شرایط مختلف به سراغ تمام ما آمده است. یک فرد ترسو از فعالیت های گروهی دوری می نماید، چون از انتقاد، تأیید نشدن و طرد شدن می ترسد.

متولدین کدام ماه ها ترسوتر از بقیه هستند؟

در این مطلب، به شما می گوییم که متولدین کدام ماه ها ترسوتر و متولدین کدام ماه ها شجاع تر هستند.

ترس حالتی هیجانی است که به علت وجود یک محرک مضر بوجود می آید. یک احساس غریزی و ناخوشایند که در مواقعی که احساس خطر می کنیم، ظاهر می گردد. ترس بدون شک حسی است که برای همگی ما آشناست و بار ها در شرایط مختلف به سراغ تمام ما آمده است. یک فرد ترسو از فعالیت های گروهی دوری می نماید، چون از انتقاد، تأیید نشدن و طرد شدن می ترسد.

متولدین هر ماه معمولا با ویژگی های خاصی شناخته می شوند. در این مطلب، به شما می گوییم که متولدین کدام ماه ها ترسوتر و متولدین کدام ماه ها شجاع تر هستند.

فروردین: فروردین ماهی ها را می توان شجاع ترین افراد در بین متولدین ماه های دیگر دانست. آن ها افرادی شجاع و مدیر هستند. آن ها دائم در کوششند تا از چالش های زندگی سربلند بیرون بیایند. افرادی پر ریسک هستند و برای کسب پیروزیت دست به رقابت می زنند.

اردیبهشت: اردیبهشتی ها عاشق آرامش اند و از بی ثباتی و تغییرات ناگهانی در زندگی واهمه دارند. از شرایط استرس زا دوری می نمایند و همواره در کوششند تا از این شرایط دوری نمایند.

خرداد: خرداد ماهی ها افراد با اعتماد بنفسی هستند. از نظرات و قضاوت های مردم نمی ترسند و برای خودشان زندگی می نمایند. آن ها در برقراری رابطه با افراد نو و یا اتفاقات مهمی همانند ازدواج و یا پیدا کردن شغل نو دچار دلهره و اضطراب می شوند.

تیر: متولدین تیر ماه از مکان های شلوغ دوری می نمایند و همواره ترجیح می دهند با افراد کمی در ارتباط باشند. آن ها دوست ندارند از شرایطی که از آن رضایت دارند خارج شوند و این اتفاق آن ها را نگران می نماید و معمولا افراد اهل ریسکی نیستند.

مرداد: مرداد ماهی ها برای رسیدن به اهدافشان تمام کوشش خود را می نمایند و ترس از پیروز نشدن آن ها را از کار باز نمی دارد. آن ها افرادی خوش بین هستند و نگرانی برایشان معنایی ندارد.

شهریور: شهریور ماهی ها معمولا اهل ریسک و خطر کردن نیستند. متولدین شهریور را نمیتوان جزو افراد شجاع دانست. آن ها از بیماری ترس دارند و این می تواند به این علت باشد که ارزش زیادی برای سلامتی خود قائل می شوند.

مهر: متولدین مهرماه معمولا افراد شجاعی هستند و فکرشان را درگیر ترس نمی نمایند. آن ها افرادی شکیبا هستند، گاهی از آینده ترس دارند؛ اما سعی می نمایند ترس خود را در این خصوص مدیریت نمایند.

آبان: آبان ماهی ها افرادی بسیار شجاع و بی باک هستند. آن ها اهل ریسک هستند و از خطر کردن هراسی ندارند و برای رسیدن به هدف هایشان تمام کوشش خود را انجام می دهند.

آذر: متولدین آذر افرادی خوش بین و شجاع هستند. به ندرت از چیزی می ترسند و اگر هم موضوعی آن ها را ناراحت کند، به راحتی آن را نادیده می گیرند و از خطر کردن واهمه ای ندارند.

دی: متولدین دی ماه از بلاتکلیفی و بی برنامگی ترس دارند. آن ها را نمی توان جزو افراد شجاع به حساب آورد. ممکن است بخاطر ترسشان از یک موضوع به دروغ نیز روی آورند.

بهمن: بهمن ماهی ها گاهی دچار حس ترس می شوند؛ اما معمولا با کنترل خود بر این حس غلبه می نمایند و آرامش خود را بدست می آورند. آن ها خیلی سخت به انسان های اطراف خود اعتماد می نمایند و افراد محتاطی هستند.

اسفند: متولدین اسفند دوست دارند در شرایط فعلی خود بمانند و از تجربه کردن چیز های نو می ترسند. آن ها شجاعت ورود به کار های نو را ندارند و از اشتباه کردن و جنگ و خونریزی می ترسند و هوادار صلح هستند.

منبع: فرادید
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2302

به "متولدین کدام ماه ها ترسوتر از بقیه هستند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "متولدین کدام ماه ها ترسوتر از بقیه هستند؟" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین کدام ماه ها ترسوتر از بقیه هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید