لندن برای احیای استراتژی نظامی تعداد نیروهایش را کاهش می دهد

به گزارش کد الکترونیک، وزیر دفاع انگلیس گفت، این کشور تعداد نیروهایش را از 76 هزار و 500 تن به 72 هزار و 500 نفر تا 2025 کاهش می دهد.

لندن برای احیای استراتژی نظامی تعداد نیروهایش را کاهش می دهد

به گزارش کد الکترونیک، به نقل از خبرگزاری رویترز، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس این برنامه کاهش نیروها را برای فعالتر شدن نیروها به منظور آمادگی بهتر در مقابل تهدیدهای آینده توصیف کرد.

اوایل ماه جاری میلادی، دولت لندن آنالیز جامع خود را منتشر کرد که سندی بر اساس اولویت های سیاستگذاری دفاعی و خارجی پسابریگزیت است که انگلیس می گوید باید برای یک دنیا رقابتی تر بهتر تجهیز گردد.

والاس به مجلس انگلیس گفت: نیروهای مسلح کشور باید متفاوت عمل و فکر نمایند. آنها دیگر گزینه آخر محسوب نمی شوند بلکه به یک نیروی فعال فعلی در سراسر دنیا تبدیل خواهند شد. افزایش قابلیت استقرار ارتش و مزیت تکنولوژیکی بدان معنی است که افراد کمتری می توانند تاثیر بیشتری داشته باشند. تصمیم بر این است که تعداد نیروها از 76 هزار و 500 تن به 72 هزار و 500 تن تا 2025 برسد.

بوریس جانسون، نخست وزیر تایید کرد که پس از اعلام بودجه دفاعی جدید این کشور در گفت وگو با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، هزینه های دفاعی انگلیس بالاتر از هدف ناتو باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1689

به "لندن برای احیای استراتژی نظامی تعداد نیروهایش را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن برای احیای استراتژی نظامی تعداد نیروهایش را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید