فیرمینو بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد، حضور صلاح در هاله ای از ابهام

به گزارش کد الکترونیک، قرمزپوشان مرسی ساید برای جبران باخت شان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ممکن است دو مهره کلیدی شان را در اختیار نداشته باشند.

فیرمینو بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد، حضور صلاح در هاله ای از ابهام

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از ESPN، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول برای بازی سه شنبه تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نه تنها روبرتو فیرمینو را در اختیار ندارد بلکه ممکن است محمد صلاح را هم از دست بدهد.

مهاجم مصری قرمزپوشان مرسی ساید که بهترین گلزن این تیم در فصل جاری نیز هست، در برخوردی که با دروازه بان نیوکاسل داشت مجبور به ترک میدان داشت و این در حالیست که تیمش پس فردا باید در خانه به مصاف بارسلونا برود تا شکست 3 بر صفر دور رفت را جبران کند.

یورگن کلوپ درباره وضعیت صلاح گفت: چیزی که من شنیدم این بود که دروازه بان با باسن به سر صلاح ضربه ای زده است. او هم به زمین افتاد و پزشک تیم هم باید تصمیم می گرفت که او را داخل زمین یا خارج از آن مداوا کند و او تصمیم گرفت که این کار را خارج از زمین بازی انجام دهد. ما هم تصمیمش را پذیرفتم. زمانی که بازی تمام شد و ما به رختکن برگشتیم او آنجا نشسته بود و داشت از تلویزیون بازی را تماشا می کرد. آن موقع که حالش خوب به نظر می رسید اما ما باز هم باید منتظر بمانیم. به هر حال ضربه محکمی به سر او خورده است.

در حالی که صلاح هنوز شانس رسیدن به بازی برگشت تیمش مقابل بارسلونا را دارد، روبرتو فیرمینو قطعاً این بازی را از دست خواهد داد. مهاجم برزیلی لیورپول که مصدومیتی عضلانی داشت، در فهرست بازیکنان این تیم برای بازی شنبه شب قرار نگرفت و کلوپ هم گفت که او بازی خانگی مقابل آبی و اناری ها را از دست می دهد.

او اضافه کرد: روبرتو فیرمینو برای بازی مقابل سه شنبه آماده نخواهد بود و در مورد بقیه هم باید ببینیم وضعیت چگونه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 266

به "فیرمینو بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد، حضور صلاح در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیرمینو بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد، حضور صلاح در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید