پیرلو و بارزاگلی به بازی مقابل اروگوئه نمی رسند

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: لاجوردی پوشان ایتالیا مدافع و هافبک خود را در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها در اختیار نخواهند داشت.

پیرلو و بارزاگلی به بازی مقابل اروگوئه نمی رسند

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، در حالی که تیم ملی فوتبال ایتالیا خود را آماده دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها می نماید خبر مصدومیت آندره آ پیرلو و آندره آ بارزاگلی اردوی لاجوردی پوشان را تحت تاثیر قرار داد. مصدومیت این 2 بازیکن از سوی کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا تایید شده و آنها تیم شان را در دیدار فردا مقابل اروکوئه همراهی نخواهند کرد.

پرفسور انریکو کاستلاچی، پزشک تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: پیرلو در بازی مقابل اسپانیا دچار مصدومیت عضلانی شد ولی با وجود این مشکل به بازی ادامه داد. با مشورتی که با چزاره پراندلی (سرمربی تیم ملی ایتالیا) انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که خطر نکنیم و به او در بازی با اروگوئه استراحت بدهیم. بارزاگلی نیز که اخیرا از ناحیه تاندون پا دچار مشکل شده بود، مصدومیتش تشدید شده و به این بازی نمی رسد.

مدافع آتزوری ها در بازی مقابل اسپانیا به دلیل مصدومیت بین 2 نیمه زمین مسابقه را ترک کرد. پیش از این ماریو بالوتلی و ایگناتزیو آباته از همراهی تیم ملی ایتالیا بازمانده بودند. این 2 بازیکن به ترتیب به علت مصدومیت ران پا و شانه برزیل را به مقصد ایتالیا ترک کردند.

چزاره پراندلی که تیمش پنجشنبه شب در دیداری نفسگیر به مدت 120 دقیقه مقابل اسپانیا بازی کرد با این شرایط به احتمال فراوان در دیدار مقابل اروگوئه تیمش را با ترکیبی متفاوت به میدان می فرستد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 446

به "پیرلو و بارزاگلی به بازی مقابل اروگوئه نمی رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو و بارزاگلی به بازی مقابل اروگوئه نمی رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید