عظیمی: فشار کاندیدای تایید صلاحیت نشده برای لغو مجمع را تکذیب می کنم، تابع تصمیم مراجع ذی صلاح هستیم

به گزارش کد الکترونیک، سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: فشار یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت نشده در لغو برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی را تکذیب می کنم.

عظیمی: فشار کاندیدای تایید صلاحیت نشده برای لغو مجمع را تکذیب می کنم، تابع تصمیم مراجع ذی صلاح هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی صبح امروز با حضور 11 کاندیدای تایید صلاحیت شده برگزار و تکلیف این فدراسیون بعد از حدود 7 ماه مشخص شود، عصر روز گذشته(دوشنبه) دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، از لغو مجمع این فدراسیون و برگزاری آن در زمان دیگری خبر داد.

شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی دلیل این تصمیم را انجام تحقیقات کامل تر پیرامون کاندیداهای ریاست این فدراسیون از سوی مراجع نظارتی اعلام کرده است.

شهرام عظیمی، سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص تعویق مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، گفت: همانطور که در سایت فدراسیون اعلام کردیم با دستور دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی مجمع به تعویق افتاد تا برخی موضوعات حل شود.

وی در خصوص اینکه ابهامات در خصوص کاندیداها دلیل اصلی تعویق مجمع بوده است، گفت: قطعا همین طور بوده است و ما نیز در سایت فدراسیون اعلام کردیم که علت این تصمیم کامل شدن تحقیقات از کاندیدای ریاست فدراسیون بوده است و به صراحت و شفافیت نیز این موضوع را اعلام کردیم.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود این تصمیم زودتر اعلام می شد تا برای برخی روسای هیئت ها که در راه تهران بودند دچار مشکل نشوند، مطرح نمود: همه روئسای هیئت ها در راه تهران نبودند و برخی از آنها قرار بود صبح امروز به تهران برسند، البته برخی از روسا نیز در راه تهران بودند. ما نمی توانیم وظایف ذاتی دستگاه های نظارتی را نادیده بگیریم و بر همین اساس نیز آنها ورود پیدا کردند و روز گذشته نیز به این نتیجه رسیدند.

عظیمی در خصوص اینکه شنیده می شود فشار یکی از کاندیداهایی که تایید طلاحیت نشده است در لغو مجمع بی تاثیر نبوده است، شرح داد: به شدت این موضوع را تکذیب می کنم و ما بنایی به غیر از صداقت و اخلاص با مردم نداریم. دلایل لغو مجمع همان موضوعی بوده است که در سایت فدراسیون اعلام کردیم و هیچ پسوند و پیشوند دیگری نیز ندارد.

وی در خصوص اینکه امکان تغییرات در اسامی کاندیدای تایید صلاحیت شده وجود خواهد داشت، اضافه نمود: این موضوع در چارچوب اختیارات من نیست، اما به عنوان یک کارشناس باید عنوان کنم که مراجع ذی صلاح و تاثیرگذار هر تصمیمی را بگیرند ما تابع هستیم و اجرا خواهیم کرد. ممکن است این اتفاق بیفتد یا هیچ تغییری نیز به وقوع نپیوندد.

به گزارش کد الکترونیک، تا روز گذشته علی غفاری، منصور عبدی، سید عباس احمدپناهی، افشین هادی چگینی، محسن احمدی، محمد نوحی، عباس علی اکبری، یوسف بهتری، علیرضا خسروی، فرهنگ شادنیا و رضا شیرین آبادی فراهانی برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی تایید صلاحیت شده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 725

به "عظیمی: فشار کاندیدای تایید صلاحیت نشده برای لغو مجمع را تکذیب می کنم، تابع تصمیم مراجع ذی صلاح هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیمی: فشار کاندیدای تایید صلاحیت نشده برای لغو مجمع را تکذیب می کنم، تابع تصمیم مراجع ذی صلاح هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید