عرضه BMW الکتریکی توسط خودروسازی آلمانی

به گزارش کد الکترونیک، خودروسازی آلمانی بی ام و از برنامه ریزی برای عرضه هفت محصول الکتریکی تا پنج سال آینده اطلاع داد.

عرضه BMW الکتریکی توسط خودروسازی آلمانی

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،خودروسازی بی ام و در استراتژی جدید خود، تصاحب بازار خودروهای الکتریکی را هدف گذاری نموده و قرار است بخش زیادی از محصولات جدید این شرکت را خودروهای الکتریکی تشکیل دهند. طبق اعلام این شرکت قرار است تا افق زمانی 2030 حدود هفت میلیون خودروی الکتریکی توسطاین شرکت فراوری گردد. اولیور زیپسه- مدیرعامل جدید بی ام و هدف از این کار را تبدیل بی ام و به رهبر بازار خودروهای الکتریکی، عمل به تعهدات محیط زیستی و ایجاد مزیت رقابتی مقابل برندهایی نظیر بنز، تسلا، جگوار و لکسوس عنوان نموده است.

تا به امروز بی ام و بیش از نیم میلیون خودروی الکتریکی به فروش رسانده است اما این شرکت انتظار دارد میزان فروش خودروهای الکتریکی خود را در کوتاه مدت به یک میلیون دستگاه برساند. تمامی خودروهای سری i، سری پنج و سری هفت در برنامه این شرکت برای الکتریکی شدن هستند.

طبق اعلام سایت اتوکار، خودروهای فراوریی جدید به صورت هیبریدی عرضه خواهند شد اما به تدریج از سهم خودروهای بنزینی کاسته خواهد شد. قرار است به زودی کار عرضه نمونه های اولیه فراوریی در بازار چین شروع گردد.

در حال حاضر خودروهای سری پنج به دو صورت دیزلی و بنزینی عرضه می شوند.

اولیور زیپسه- مدیرعامل بی ام و در همین رابطه گفت: به عنوان یک شرکت خودرویی پیشتاز، هدف ما این است که در جهت توسعه پایدار و استراتژیک خود گام برداریم. ما این جهت استراتژیک را در سطوح مختلف، از بخش های مدیریتی گرفته تا فراوری و تحقیق و توسعه پیاده سازی می کنیم.

به گفته بی ام و، هدف از تغییرات جدید در فراوری خودروهای هیبریدی، افزایش بهره وری و بهبود شرایط زنجیره ارزش در این شرکت در کنار عمل به تعهدات محیط زیستی است و شرکت پس از عرضه این خودرو با همکاری مراکز تحقیقاتی، میزان اثربخشی این تغییر رویکرد در تحقق هدف کاهش گازهای گلخانه ای را آنالیز خواهد نمود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1352

به "عرضه BMW الکتریکی توسط خودروسازی آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه BMW الکتریکی توسط خودروسازی آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید