این 7 هاچ بک برجسته، فقط 125 تومن!

به گزارش کد الکترونیک، روزنامه هفت صبح: لیست محشری است. تصور کنید با پرداخت مبلغی معادل 125 میلیون سوار خودرویی با کیفیت مثل تویوتا شده اید. خب ما یک لیست برای تان گرد آورده ایم که از رنو مگان هاچ بک سری 2008 تا تویوتا یاریس هاچ بک و از هیوندای آی 20 تا مزدا 3 هاچ بک در آن حاضرند. خودرو هایی مشهور، محبوب و باارزش که قیمت خوبی در بازار کارکرده ها داشته و پس از یک تجربه 75 تا 150 هزار کیلومتری، کاملاً پوست کلفت شده اند!

این 7 هاچ بک برجسته، فقط 125 تومن!

هر یک از این محصولات در رده خود جزء بهترین ها بوده و در زمینه استهلاک، مصرف بنزین و ایمنی سرآمد عصر خود بوده اند. این خودرو ها که عمری بین 5 تا 10 سال دارند، نه تن ها امکانات مشابه خودرو های 100 تا 125 میلیونی را به شما ارائه می نمایند که بهترین سطح از ایمنی، راحتی اتاق و بعضاً حتی هندلینگ را عاید راننده و سرنشینان نموده و ظاهر بهتری هم دارند.

اگر هم تصور می کنید این خودرو ها استهلاک بالایی داشته یا شما را حیران تعمیرگاه های سطح شهر می نمایند کافی است چرخی در همان تعمیرگاه ها بزنید تا ببینید این هفت خودرو چه اندازه مورد ستایش مکانیک ها هستند. کمی ریسک بیشتر ارزش تجربه سطح بهتری از سواری و ایمنی را دارد. نترسید!

تویوتا یاریس هاچ بک - مدل 2008

این یکی ژاپنی جمع ما هم نمره کامل و 5 ستاره را از مؤسسه اروپایی انکپ دریافت نموده است و با موتورکم مصرفی که دارد، شاهکاری در زمینه ساخت سوپرمینی های شهری است که تنها 123 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو که حدود 138 هزار کیلومتر کار نموده، در هر 100 کیلومتر بین 6 تا 6.5 لیتر مصرف می نماید و به غیر از امکانات روز، به موتور 1300 سی سی 87 اسبی مجهز است. یاریس هاچ بک 1000 کیلویی خودرویی مخصوص خانواده های کوچک شهری است که علاقه ای به خرید خودرو های پر ایراد فراوری داخل ندارند.

رنو مگان 2000 هاچ بک - مدل 2008

یک نمونه استثنایی و کمیاب از مگان نسل چهارم که در ایران مونتاژ شد. نسخه هاچ بک که طرحی کاملاً خشن و نامتعارف دارد، تنها 120 میلیون قیمت داشته و به غیر از تجهیزات خوبش، موتور به شدت قدرتمندی دارد. سیستم مدیریت پایداری، دیسک های ترمز خنک شونده، شش کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی حرفه ای به علاوه صفحه نمایش لمسی 8 اینچی از جمله امکانات این هاچ بک فرانسوی است.

میتسوبیشی میراژ - مدل 2015

یکی از نمونه های موجود از میراژ 2015 اتوماتیک که در سایت های آنلاین فروش خودرو آگهی شده، بهایی معادل 121 میلیون تومان دارد. افت قیمتی که عمدتاً به خاطر تصادف بدنه به مالک خودرو تحمیل شده است. اتاق، موتور و ادوات، ولی سالم بوده و کاملاً برای خدمت گزاری آماده هستند. موتور 1.2 لیتری میراژ یکی از کم مصرف ترین موتور های سه سیلندر دنیا است و در شهر و جاده به شکل ترکیبی، حدود پنج لیتر بنزین می سوزاند. امکانات این ژاپنی در کابین گرچه بالا نیست، ولی واقعاً بادوام است و در زمینه ایمنی هم با نمره چهار ستاره از یورو انکپ، شرایط خوبی دارد.

جیلی RV7 هاچ بک - مدل 2013

بزرگ ترین و ارزان ترین خودرو گروه و یکی از گمنام ترین ها که زیر سایه چینی بودن، مهجور مانده است. این سری کمیاب از جیلی که اتفاقاً کیفیت ساخت خوبی دارد، با قیمت 105 میلیون تومان قابل خریداری بوده و به موتور 1800 سی سی 128 اسبی هم مجهز است. از جمله امکانات این خودرو 4.2 متری می توان به 10 ایربگ، سانروف، گیربکس دستی، چراغ اتولایت، مانیتور و سیستم GPS و سنسور عقب اشاره نمود که در هیچ مدلی با این قیمت قابل دستیابی نیست.

مزدا 2 مونتاژی - مدل 1391

با کارکردی معادل 100 هزار کیلومتر، این خودرو ژاپنی قیمتی نزدیک به 125 میلیون تومان دارد، بهایی که همین حالا کمتر از قیمت یک دانگ فنگ اچ 30 کراس است. شاید بپرسید مزدا 2 با سن هفت سال چه دارد که ما باید آن را به خودرویی صفر کیلومتر ترجیح دهیم؟ به غیر از طراحی برجسته داخلی و خارجی که هنوز هم بهتر از محصولات داخلی است، کیفیت مونتاژ مزدا 2 عالی است. استهلاک و مصرفش کمتر از 206 است، موتور 1500 سی سی آن 102 اسب قدرت داشته و ایمنی خودرو هم با نمره عالی 5 ستاره از یورو انکپ، کاملاً بر خودرو های وطنی می چربد.

هیوندای آی 20 - مدل 2011

اولین سری از آی 20 که وارد ایران شد، هنوز هم ظاهر با طراوتی دارد و می تواند همچون محصولی نو، دل خریداران را برباید. این هاچ بک مالی و شهری که از موتور 1600 سی سی 126 اسبی برخوردار است، به شش کیسه هوا، کنترل پایداری و پشت سری های قابل تنظیم مجهز بوده و علاوه بر گیربکس اتوماتیک چهار سرعته، به سانروف و گرمکن جایگاه هم مجهز است. آی 20 که 122 میلیون قیمت دارد، کمی بیش از یک تن وزن داشته، ابعادی نزدیک به یک رنو ساندرو دارد و فضای کافی برای نشستن چهار سرنشین بزرگسال را در کابین منظم و آرام خود دارد.

ام جی 3 - مدل 2014

یک خودر خوش ساخت که در بازار اروپا هم فروش مناسبی داشت و در ایران طی دو سال توانست در بخشی از بازار هاچ بک ها، نگاه های خریداران مشکل پسند را به سمت خود جذب کند. موتور 1.5 لیتری 106 اسبی این خودرو در ترکیب با پوزه خشن، سقف تیز و خطوط اسپورت بدنه ظاهری جوان پسند برای این محصول 110 میلیونی فراهم نموده است. ام جی 3 که به سانروف دو حالته، گیربکس اتوماتیک پنج سرعته، کروز کنترل، تنظیمات رانندگی اسپورت و حالت برقی با شش ایربگ مجهز است، با وزن 1050 کیلو و طول چهار متر، محصولی کاملاً ایده آل برای یک خانواده چهار نفره است.

منبع: برترین ها
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 719

به "این 7 هاچ بک برجسته، فقط 125 تومن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 7 هاچ بک برجسته، فقط 125 تومن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید