سفیر ایران در باکو خطاب به ترامپ: هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نکن

به گزارش کد الکترونیک، سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان در واکنش به گستاخی اخیر ترامپ علیه ایران به وی توصیه کرد که هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نکند.

سفیر ایران در باکو خطاب به ترامپ: هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نکن

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان شنبه شب در پیغامی توئیتری در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان به وی توصیه کرد که از تهدید ملت صلح طلب اما جنگ بلد ایران دست بردارد.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان در پیغام توئیتری خود تأکید کرد: اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نمی کردم!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در یک مصاحبه رادیویی بار دیگر به تهدید ایران پرداخت و مدعی شد که دولتش درباره هرگونه اقدامی علیه آمریکا به ایران هشدار جدی داده است.

ترامپ که طی دوران ریاست جمهوری اش بارها کوشش نموده است که به وسیله تهدید به اهداف خود در قبال ایران برسد و همیشه در این زمینه ناکام بوده است، در فاصله کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر در مورد ایران مدعی شد: ایران این را می داند و ما به آنها اخطار نموده ایم: اگر سربه سر ما بگذارید [در اینجا ترامپ از لفظ رکیکی استفاده کرد که حتی رسانه های آمریکایی هم از تکرار این واژه زشت و زننده خودداری نموده اند] یا حرکت بدی علیه ما انجام دهید، کاری با شما خواهیم کرد که قبلاً هرگز نظیرش را ندیده اید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1408

به "سفیر ایران در باکو خطاب به ترامپ: هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در باکو خطاب به ترامپ: هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید