در این هتل های بالی اقامتی رویایی داشته باشید

به گزارش کد الکترونیک، در بالی در کجا اقامت کنیم

هر وقت تعطیلاتی پیش رو باشد خیلی از مردم به فکر سفر می افتند تا بتوانند کمی از روزمرگی فاصله گرفته و انرژی و روحیه خود را بالا ببرند، شاید به سفر خارجی فکر کنید و به دنبال این باشید که کدام شهر را انتخاب کنید، بالی همواره یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن تعطیلات بوده است می خواهیم درباره اقامتگاه ها و بهترین هتل های این جزیره زیبا حرف بزنیم با خبرنگاران همراه باشید.

در این هتل های بالی اقامتی رویایی داشته باشید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

هتل چدی کلاب (chedi club)

هتل چدی کلاب هتلی است که در سه کیلومتری روستای یوبود قرار گرفته و اطراف آن را شالیزارها و زمین های برنج احاطه نموده است، می توانید در استخر بزرگ این هتل شنا نموده و از تماشای طبیعت آرامش بخش اطراف هم لذت ببرید، برای آرامش بیشتر شما هم هر روز کلاس های رایگان یوگا در این هتل برگزار می گردد، هر روز صبح بعد از بلند شدن از خواب می توانید با گروهی به گردش و پیاده روی در شالیزارهای زیبای اطراف بروید و لحظات خیال انگیزی را تجربه کنید. در رستوارن هتل غذاهای اندونزیایی و غربی سرو می گردد که همه مواد اولیه غذاها تازه هستند و در باغ کنار هتل به عمل می آیند. در این هتل اتاق شما در کنار شالیزارها و دریاست و غرق در طبیعت زیبای اطراف این هتل می شوید.

هتل امانداری یوبود (Amandari Ubud)

هتل امانداری یوبود هتلی است که به داشتن باغ های زیبای خود افتخار می نماید باغ ها و فضای سبز این هتل زیبا و چشم نواز است و همه گیاهان با جزئیات زیاد مرتب و تمیز کاشته شده اند. در این هتل نه تنها چشم انداز زیبایی از شالیزارهای برنج دارید بلکه می توانید دره رودخانه آیونگ را هم تماشا کنید، زیبایی و آرامش هتل در کنار کارکنانی مهربان که همواره آماده یاری و خدمت رسانی به مهمانان هستند از این هتل اقامتگاهی کامل و بی عیب و نقص ساخته است.

هتل بولگاری ریزورت (Bulgari Resort)

اقامتگاه بواگاری ریزورت در بالای تپه های صخره ای واقع شده است و از یک طرف چشم اندازی زیبا از دریا و از طرف دیگر چشم اندازی از جنگل های سر سبز دارد. در پایین صخره، ساحل اختصاصی شنی انتظار مهمانان را می کشد تا بر روی آن بنشینند و محو تماشای زیبایی اطراف شوند. این اقامتگاه را یک طراح ایتالیایی به نام آنتونیو سیتریو طراحی نموده و در آن ترکیبی از ظرافت ایتالیایی و سبک معماری بالی را به کار برده است تا ویلایی راحت و شخصی را به وجود بیاورد.

هتل بنیان تری یونگاسان (Banyan Tree Ungasan)

این هتل هم در بالای صخر های سنگی واقع شده است و از آن بلندی چشم انداز خیره کننده ای از اقیانوس وجود دارد، ویلاهای این اقامتگاه اتاق های بزرگ، باغ شخصی و حمام مرمرین دارند، نکته عجیب این هتل رستوران غذاهای دریایی آن است که در آن غذاهای مراکشی سرو می گردد!

هتل امانکیلا (Amankila)

هتل امانکیلا بر روی سه سکوی مختلف، سه استخر زیبا دارد که هر سه استخر در روبروی دریا قرار دارند، این هتل زیبا بسیار رمانتیک است و خدمات ویژه ای به مهمانان ارائه می هد تا برای مهمانان خود لحظاتی فراموش نشدنی را به وجود بیاورد. بیشتر سوییت ها، استخرهای شخصی دارند تا حریم شخصی مهمانان حفظ گردد.

منبع: placestoseeinyourlifetime.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 623

به "در این هتل های بالی اقامتی رویایی داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این هتل های بالی اقامتی رویایی داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید