در سفر به بالی هتل های جنگلی را برای اقامت انتخاب کنید!

به گزارش کد الکترونیک، بهترین هتل های جنگلی بالی

در فصل پاییز و زمستان یکی از بهترین مقصدها برای سفر، اندونزی و جنگل های سرسبز آن است. در سفر به اندونزی به جای هتل های لوکس شهری، در هتل های جنگلی بالی رزرو هتل خود را انجام دهید. فضاهای شاداب به همراه صدای پرندگان جنگلی و رطوبت آن، می توانید بهترین تجربه اقامت را در سفر خود به بالی داشته باشید. تعداد هتل های جنگلی بالی برای انتخاب فراوان است و ما در این مطلب مجله اینترنتی خبرنگاران تنها تعدادی از آن ها را برای شما معرفی می کنیم.

در سفر به بالی هتل های جنگلی را برای اقامت انتخاب کنید!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

جواهری جنگلی در آسمان-کلبه های اکو کرم شب تاب یا فایرفلای اکو لاج | Firefly Eco Lodge

مرکز اقامتی فایرفلای اکو لاج حس از بهترین هتل های جنگلی بالی است که ماجراجویی را در شما تقویت خواهد نمود. اتاق های این اقامتگاه سقفی زیبا و ساخته شده از مصالح بومی و درختان به سبک و سیاق کلبه های قبایل قدیم اندونزی دارند. در میان درختان و در ارتفاع ساخته شده اند. به این صورت که اگر می خواهید در اتاق خود استراحت کنید و بخوابید، باید از یک نردبان بامبویی بالا بروید. اگر از عاشقان اینستاگرام هستید در اینجا می توانید بهترین عکس ها را بگیرید که درون یک کلبه جنگلی و بر بالای درختان نشسته اید. از مناظری که در این مکان در جلوی چشمانتان قرار گرفته است، مزارع و شالیزارهای برنج در اطراف است. یکی از جالبترین خصوصیات این هتل جنگلی بالی نزدیک بودن به شلوغ ترین مرکز شهر است. با این حال شما هیچ گونه صدای تکنولوژی را نخواهید شنید. در رستوران این هتل نیز می توانید بهترین غذاهای اندونزی را سفارش دهید تا در میانه جنگل برایتان سرو گردد.

پارک ملی و ساحل هتل منجانگان داینستی | Menjangan Dynasty Resort

این اقامتگاه ساحلی و جنگلی به صورت پراکنده در پارک ملی بالی واقع شده و امکانات لوکس و مدرن را با حال و هوای بومی اندونزی در اختیارتان قرار می دهد. با بیرون آمدن از اتاق خود، حس می کنید که در یک سافاری جنگلی شرکت نموده اید. همچنین هر اتاقی به استخری روباز دسترسی داشته و نمایی از دریا و جنگل را برای شما فراهم می نماید. مکانی عالی برای ماه عسل یا سفری خانوادگی است. مطمئنا این اقامتگاه از بهترین هتل های جنگلی بالی است. کسانی که عاشق شنا در دریا و یا غواصی هستند، می توانند از این گونه خدمات در ساحل استفاده نمایند. به شما آموزش غواصی داده می گردد و سپس به همراه یک راهنما به اعماق زیبای آب های زلال بالی می روید.

مخفیگاه ذن | Zen Hideaway

اگر به سمت روستاهای بالی و حدود 20 دقیقه به بیرون شهر یوبود Ubud رانندگی کنید، به یکی از هتل های جنگلی بالی به نام مخفیگاه ذن می رسید. در میان جنگل های بارانی و درختان نارگیل در کلبه هایی چوبی اقامت خواهید داشت. نمایی از مزارع و شالیزارها، رودخانه آیونگ Ayung river، روستا، آبشاری بزرگ و کوه شگفت انگیز آگونگ Mount Agung را هم در روبرویتان دارید. سوار بر تاب های متصل شده به درختان نارگیل شوید و مناظر جنگلی و رودخانه را در زیر پای خود داشته باشید. این اقامتگاه از چوب درختان 150 ساله و توسط معماری ژاپنی طراحی شده است. اگر به دنبال مکانی برای احساس آرامش، راحتی، تفکر، کتاب خواندن و یا نوشتن، یوگا کار کردن و فرار از استرس های روزانه هستید، این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم. برای شنا هم می توانید به آبشار بروید.

هتل فورسیزنز سایان | Four Seasons Sayan

مهم ترین ویژگی این هتل جدای از طراحی فضاهای فوق العاده اش، صدای آرامش دهنده رودخانه است که به گوش شما می رسد. اگر به دنبال سفری رویایی در دوران بازنشستگی یا مکانی برای ماه عسل هستید، به درون جنگل های بارانی و گرمسیری بالی سفر کنید. تمام ویلاهای این اقامتگاه استخر و تمام امکانات مورد احتیاج شما را برایتان فراهم می آورد. می توانید گروهی و با خانواده خود به این مکان سفر کنید. به جز امکانات مدرن هتل می توانید به دنبال تجربه های جدید در مزارع برنج روز خود را بگذرانید و کشاورزی را تجربه کنید. در کنار سکوی هتل خود که در کنار رودخانه است، یوگاه کار کنید.

چادرهای مغولی در ویلاهای چادری ساندی رین | Sunday rain tented villas

در تور بالی خود آیا دوست دارید که در چادر و در میان جنگل زندگی کنید و در عین حال به جاذبه های بالی نزدیک باشید؟ این اقامتگاه بسیار مناسب گردشگرانی است که به دنبال نزدیکی به طبیعت و در این حال راحتی هستند. این اقامتگاه در جلال اومالاس Jalan Umalas در کانگو Canggu واقع شده و شما را به درون یک باغ کوچک هدایت می نماید. این اقامتگاه از ساحل معروف موج سواری بالی و مرکز شلوغ سمینیاک Seminyak فاصله چندانی ندارد. تمام فضا توسط حصاری ساخته شده از بامبو محافظت می گردد. همچنین هتلی به نسبت ارزان در میان دیگر هتل های بالی است.

هتل دو موکشا بوتیک ریزورت | De Moksha Boutique Resort

از بهترین هتل های جنگلی بالی است که ویلاهایی با سقفی به شکل برگ دارد. این ویلاها در باغ های بالی و از مواد بازیافتی به گونه ای شیک و زیبا طراحی شده است. استخر و تمام امکانات هتل های لوکس را به همراه نمایی از جنگل خواهید داشت. این اقامتگاه در نزدیکی یکی از بناها و جاذبه های معروف بالی قرار گرفته و ویلاها استخرهایی از آب شور دریا را به شما پیشنهاد می دهند. کلاس های یوگا، ویلاهای گروهی، حمامی روباز و بسیاری دیگر در این مکان برایتان فراهم خواهد بود.

خانه درختی بالیان | Balian Treehouse

دوست دارید در زندگیتان به جایی ناشناخته و گمنام فرار کنید؟ ساحل بالیان و خانه درختی بالیان چنین امکانی را برای شما فراهم می نماید. خانه های درختی این اقامتگاه یکی از بهترین هتل های جنگلی بالی است که در امتداد ساحل و در میان جنگل به گونه ای ساخته شده اند که حریم خصوصی شما را فراهم می نمایند. در اینجا شما هیچ همسایه ای ندارید. در خانه های قارچی شکل ساخته شده از چوب اقامت دارید و در عین حال امکانات راحتی و غذاهای عالی برای شما فراهم خواهد بود.

در میانه استرس های روزانه و خستگی های زندگی سفر به بالی و اقامت در این مکان ها می تواند روح تازه ای به زندگیتان ببخشد. بلیط هواپیما اندونزی و یا رزرو در این هتل ها را می توانید از سایت کد الکترونیک خریداری کنید.

منبع: indonesia.tripcanvas.co

منبع: الی گشت
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 448

به "در سفر به بالی هتل های جنگلی را برای اقامت انتخاب کنید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "در سفر به بالی هتل های جنگلی را برای اقامت انتخاب کنید!" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به بالی هتل های جنگلی را برای اقامت انتخاب کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید