دانشگاه تبریز از طرح های پژوهشی اساتید با موضوعات فرهنگی و اجتماعی حمایت می نماید

به گزارش کد الکترونیک، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: با هدف افزایش مشارکت اساتید دانشگاه تبریز در ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، زمینه های جدیدی برای حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقات تعریف شده است.

دانشگاه تبریز از طرح های پژوهشی اساتید با موضوعات فرهنگی و اجتماعی حمایت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سجاد توحیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه کد الکترونیک، گفت: با هدف افزایش مشارکت اساتید دانشگاه در ارتقاء شرایط فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و کاستن از بعضی مسائل موجود، زمینه های جدیدی برای حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقات مرتبط تعریف شده است.

توحیدی ضمن اشاره به همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و حمایت از طرح های مذکور در دو سطح بیان کرد: در سطح اول طرح های پژوهشی داخلی با موضوعات مد نظر معاون فرهنگی و اجتماعی که توسط مدیریت امور پژوهشی دانشگاه به اطلاع اعضای هیئت علمی خواهد رسید از مزایایی نظیر حمایت اقتصادی توسط معاونت های پژوهشی و فرهنگی و همچنین عدم احتیاج به ارائه مقاله در طرح های مذکور برخوردار خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به سطح دوم طرح های فرهنگی و اجتماعی توضیح داد: در سطح دوم موضوعات مد نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی طی فراخوانی به وسیله مدیریت امور فناوری دانشگاه به اطلاع اساتید خواهد رسید و با استناد مصوبه هیئت ممیزه دانشگاه این دسته از طرح های پژوهشی از تمام امتیازاتی که در آئین نامه ارتقاء و شیوه نامه داخلی آن در دانشگاه برای طرح های پژوهشی خارج از دانشگاه در نظر گرفته شده است، بهره مند خواهند شد. همچنین حمایت اقتصادی از این طرح ها به طور کامل توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1275

به "دانشگاه تبریز از طرح های پژوهشی اساتید با موضوعات فرهنگی و اجتماعی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تبریز از طرح های پژوهشی اساتید با موضوعات فرهنگی و اجتماعی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید