تجلیل اعضای شورای شهر تبریز از تیم چوگان آذربایجان شرقی

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز، اعضی شورای شهر از تیم چوگان آذربایجان شرقی و بعلاوه کم سن ترین فاتح کوه سبلان در کشور تجلیل کردند.

تجلیل اعضای شورای شهر تبریز از تیم چوگان آذربایجان شرقی

پرویز هادی با اشاره به کسب مقام قهرمانی تیم چوگان آذربایجان شرقی در اولین دوره مسابقات جام ساحلی کشور، گفت: ایران اسلامی خاستگاه ورزش چوگان است و این موفقیت را به اعضای تیم چوگان و مربیان تبریک عرض می کنم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بعلاوه در مورد صعود علی اصغر فرزانه به قله سبلان نیز گفت: امیدواریم روزی برسد که کوچکترین فاتح کوه سبلان در کشور، فاتح بلندترین قله های دنیا باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه، گفت: این موفقیت را به آقای شهشهی و اعضای تیم چوگان تبریک عرض می کنم و از اسپانسر تیم نیز قدردانی می کنم چراکه حامی اقتصادی بودن در ورزش چوگان چیزی جز عشق و علاقه به ورزش کشور و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب نیست.

رسول برگی ادامه داد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پیشنهاد دادیم که در محوطه پارک بزرگ تبریز مکانی برای ورزش چوگان اختصاص داده گردد تا شهروندان با این ورزش آشنا شوند.

به گزارش کد الکترونیک، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، در این جلسه اولین جام تیم چوگان آذربایجان شرقی به حکیمه غفوری مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز اهدا و بعلاوه نامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مربوط به برطرف نواقص تاسیساتی و عمرانی اماکن ورزشی شهرداری تبریز نیز آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2020

به "تجلیل اعضای شورای شهر تبریز از تیم چوگان آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل اعضای شورای شهر تبریز از تیم چوگان آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید