خرید اینترنتی لوازم یدکی ماشین؛ 5 نکته حیاتی که باید بدانید

به گزارش کد الکترونیک، آنهایی که ماشین دارند می دانند وقتی این وسیله نقلیه خراب می گردد، یکی از دردسرهای جدی پیدا کردن لوازم یدکی است؛ آن هم در شرایطی که ماشین حرکت نمی کند و شما مجبور هستید با اتوبوس یا تاکسی راهی بازار لوازم یدکی شوید.

خرید اینترنتی لوازم یدکی ماشین؛ 5 نکته حیاتی که باید بدانید

به گزارش کد الکترونیک، افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو تا حد بسیار زیادی این چالش را رفع نموده است. با این حال ضروری است قبل از خرید اینترنتی لوازم یدکی به نکاتی توجه کنید تا خریدی مطمئن انجام دهید. این توصیه ها از آن رو دارای اهمیت است که اگر قطعه ای که به صورت اینترنتی خرید می کنید اصل نباشد، پس از مدت کوتاهی ماشین شما دوباره با مشکل روبرو می گردد.

* نگران نباشید؛ خرید اینترنتی اگر از فروشگاه های مطمئن انجام گردد نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه در هزینه های شما صرفه جویی زیادی می نماید. خرید اینترنتی به شما یاری می نماید در وقت، هزینه رفت و آمد و به احتمال زیاد هزینه قطعه یدکی صرفه جویی کنید.

* با مشورت مکانیک معتبر یا نمایندگی مجاز قطعه مورد احتیاج خود را سفارش دهید. آنها هم شناخت بهتری نسبت به قطعات خودرو دارند و هم تشخیص دقیق تری نسبت به ضرورت تعویض قطعه دارند.

* از اصل بودن قطعه مطمئن شوید. برای این امر ضرورت دارد از فروشگاه های معتبری که مجوزهای خود را در معرض دید کاربران قرار داده اند، خرید کنید.

* قبل از انتقال وجه دقت کنید که نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوزهایی که اعتبار فروشگاه را تایید می نمایند، روی سایت موجود باشد.

* در خصوص امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا حتما با بخش مشتریان فروشگاه اینترنتی صحبت کنید. بعضی سایت ها در خصوص شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا توضیحات مناسبی ارایه می دهند.

* اگر در فروشگاه امکان مشاهده نظرات مشتریان قبلی وجود دارد، حتما کمی وقت بگذارید و تجربه سایر خریداران را مطالعه کنید.

* به فروشگاه هایی که بخش مشاوره دارند و قبل از خرید به شما در خصوص قطعات یدکی مشاوره تلفنی ارایه می دهند، بیشتر اعتماد کنید.

* در خصوص زمان، نحوه و هزینه تحویل کالا حتما اطلاعات کافی را کسب کنید. این احتمال وجود دارد که بعضی فروشگاه ها در شهری غیر از محل زندگی شما باشند و زمان ارسال قطعه، با زمانبندی شما و تعمیرکارتان همخوانی نداشته باشد.

* در صورتیکه قصد دارید یک قطعه حساس را بخرید، مطمئن شوید که بسته بندی مرسوله ایمن انجام گردد.

در ادامه تعدادی از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی خودرو معرفی شده اند:

فروشگاه های داروخانه اتومبیل

مجموعه فروشگاه های داروخانه اتومبیل با دارا بودن کادری جوان و مجرب و با بیش از دو دهه سابقه، در زمینه تامین و توزیع قطعات یدکی فعالیت می نماید. این مجموعه دارای فروشگاه مجاز ایساکو با کد 4184272 و عاملیت مجاز سایپا یدک با کد 9504 است. این مجموعه در راستای مشتری مداری از دو سال قبل اقدام به راه اندازی سایت فروش اینترنتی دکتر یدک به نشانی www.dryadak.com نموده است.

نمایندگی قطعات یدکی 5052 امامی غفاری

یکی از ویژگی های شاخص و منحصر به فرد نمایندگی قطعات یدکی 5052 امامی غفاری احساس مسئولیت و تعهد نسبت به مشتریان است. این نمایندگی نهایت کوشش خود را می نماید تا مشتریان خریدی مطمئن و آسان را تجربه نمایند. این نمایندگی که در بازار لوازم یدکی تهران فعالیت می نماید، تنوع گسترده ای از قطعات یدکی خودروهای MVM و CHERY را دارد. تحویل ضمانت نامه اصالت کالا و ارسال قطعات به محل زندگی مشتریان از جمله سایر خدمات این نمایندگی است.

کافی ست به سایت www.mvm5052.com سری بزنید یا با شماره 34103-021 تماس بگیرید.

شرکت سلامتیان خودرومحور

شرکت سلامتیان خودرومحور، با بیش از 60 سال سابقه درخشان در صنعت خودرو فعالیت می نماید. این شرکت چندین شعبه فعال در اصفهان دارد و به اسم نمایندگی فروش مدیران خودرو، فردا موتورز و نمایندگی خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی برندهای هیوندای، ام وی ام، چری، فردا موتورز، بایک و جیلی فعال است.

فروشگاه اینترنتی روغن کالا

فروشگاه اینترنتی روغن کالا، اولین فروشگاه تخصصی آنلاین روغن موتور و روغن صنعتی و فیلتر در ایران است. در این فروشگاه مالکان خودرو می توانند متناسب با نوع خودرویی که دارند، روغن و فیلتر مورد نظرشان را انتخاب نمایند. روغن کالا، دارندۀ عاملیت مجاز شرکت نفت پارس و دارای نشان نماد اعتماد از مرکز تجارت الکترونیک است.

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما خود را موظف به فروش قطعات اصلی خودرو و با ضمانت پس از فروش می داند. شرکت پخش لوازم یدکی تیکوما با فروش عمده قطعات یدکی خودرو، این افتخار را دارد که لوازم یدکی خودرو را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریان می رساند.

فروشگاه مرکزی محک

فروشگاه مرکزی محک با بیش از 40 سال تجربه در فراوری و واردات ابزارآلات برقی بسیاری از اقلام مورد احتیاج صنف خودرو را هم فراوری و عرضه می نماید. انواع کارواش فشار قوی از نوع خانگی و صنعتی، انواع کمپرسور باد صنعتی و بعلاوه کمپرسور باد بی صدا و بدون روغن خانگی، شارژر باتری خودرو و بیش از 500 محصول متنوع دیگر در وب سایت زیبای فروشگاه مرکزی محک www.alborztools.com در دسترس مصرف نمایندگان واقع شده است.

فروشگاه آنلاین ماشین پلاس

فروشگاه آنلاین ماشین پلاس یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو در سراسر کشور است که محصولات متعددی از جمله واترپمپ پراید را در انواع برند با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می نماید. فروشگاه اینترنتی ماشین پلاس بعلاوه مجموعه کامل و متنوعی از دیسک و صفحه پراید را با برترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا در دسترس خریداران قرار می دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1923

به "خرید اینترنتی لوازم یدکی ماشین؛ 5 نکته حیاتی که باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی لوازم یدکی ماشین؛ 5 نکته حیاتی که باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید