خبرنگاران 300معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر آبادان جمع آوری شد

به گزارش کد الکترونیک، آبادان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی آبادان گفت: 300معتاد متجاهر و کارتن خواب در طرح ضربتی پلیس آبادان دستگیر و از سطح خیابان ها و اماکن عمومی این شهر جمع آوری شدند.

خبرنگاران 300معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر آبادان جمع آوری شد

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار کد الکترونیک جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان ها از این افراد را یکی از دغدغه ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی دانست و اضافه نمود:پلیس مبارزه با مواد مخدر آبادان با همکاری تیم های انتظامی و یگان امداد نسبت به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در سطح شهرستان آبادان اقدام کرد.

وی اضافه نمود:در این طرح معتادان متجاهر و خرده فروش از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده 16 شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان موادمخدر به عنوان پیاده نظام قاچاقچیان و جمع آوری معتادان متجاهر که بالغ بر80درصد سرقت های خرد را مرتکب می شوند به عنوان یک اولویت و ماموریت اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر آبادان قرار گرفته است.

به گزارش کد الکترونیک فرماندار آبادان نیز سه شنبه شب در نشست ارتقای امنیت اجتماعی با تذکر به اداره بهزیستی این شهرستان به دلیل کم کاری در زمینه ساماندهی معتادان گفت: با وجود برگزاری نشست های متعدد در این رابطه ، اداره بهزیستی آبادان تا به امروز اقدامی در رابطه با معتادان متجاهر انجام نداده است.

سیدزین العابدین موسوی با تاکید به دستگاه های اجرایی مربوطه مبنی بر عمل به وظیفه قانونی خود در رابطه با معتادان متجاهر تاکید کرد: در صورتیکه در این زمینه از سوی شهرداری آبادان نیز کوتاهی شده باشد به طور قطع برخورد لازم با این شهرداری انجام می شود ضمن اینکه در این رابطه در مورد دیگر دستگاه ها نیز به همین شکل برخورد خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان شرح داد:در روزهای اخیر تماس ها و گلایه های زیادی از سوی شهروندان، خانواده ها و مردم آبادان درباره شرایط نابسامان سرگردانی معتادان در سطح معابر و اماکن عمومی شهرستان آبادان دریافت شده است.

موسوی با بیان اینکه بارها در سطح شهر شاهد پرسه زنی افراد معتاد در اماکن و معابر بوده ام گفت:این افراد شرایطی را در پاساژها، مغازه ها، اماکن عمومی و به طورکلی در سطح شهر آبادان به وجود آورده بودند که علاوه بر مختل شدن امنیت شهروندان، در بحث آسیب رساندن به خود و شهروندان و انتقال بیماری و دیگر مخاطرات، خطر آفرین تلقی می شدند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آبادان ، بچه ها و نوجوانان بد سرپرست برای نگهداری به بهزیستی معرفی می شوند همچنین افراد بیمار به بیمارستان منتقل شده و افرادی که نیاز به نقاهتگاه و کمپ برای ترک اعتیاد دارند به این اماکن ارجاع داده می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1527

به "خبرنگاران 300معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر آبادان جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 300معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر آبادان جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید