تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه و شبانه روزی البرز

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/البرز معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز، از تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه، شبانه روزی و بیمارستان های استان خبر داد.

تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه و شبانه روزی البرز

به گزارش کد الکترونیک، نفیسه خسروی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز، معاونت غذا و دارو استان البرز برنامه های تشدید بر نظارت های خود را بر داروخانه های استان و داروخانه های بیمارستان ها و شرکت های دارویی برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان این مهم که این برنامه از تاریخ 25 اسفند سال جاری لغایت15 فرودین سال 1401 ادامه خواهد داشت، گفت: حوزه معاونت غذا و دارو در این ایام با کشیک های حضوری در بخشی از واحدها و خدمات رسانی و مشاوره به صورت آنکال در بخش هایی دیگر در جهت ارائه خدمات به هم استانی ها حضور فعال خواهند داشت.

وی اضافه نمود: به همین علت بازدیدهای سرزده و شبانه روزی از مراکز از طریق معاون دانشگاه، مدیریت اداره دارو و فراورده های بیولوژیک و کارشناسان واحدهای مختلف در حال اجراست.

خسروی شرح داد: در کلیه بازدید ها، به غیر از بررسی موارد تخصصی در داروخانه ها، حضور مسول فنی در شیفت های صبح، عصر و شب، نحوه اجرای طرح نسخ الکترونیک، بررسی داروهای مجاز برای فروش از طریق داروخانه ها، روش نگهداری و انبارش داروها، نحوه استفاده از سامانه های ttac و ثبت داروهای قابل فروش و همچنین نحوه نگهداری و امحاء داروهای تاریخ مصرف گذشته بررسی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2207

به "تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه و شبانه روزی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر داروخانه های روزانه و شبانه روزی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید