خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان به 40 نفر رسید

به گزارش کد الکترونیک، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در این استان از ابتدای زمان شیوع بیماری تا به امروز به 40 نفر رسید.

خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان به 40 نفر رسید

عبدالرضا فاضل امروز چهارشنبه گفت:تا به امروز 2 هزار و 422 نفر با ظن ابتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری شدند که از این تعداد علاوه بر 40 فوتی، هزار و 64 نفر همچنان در بیمارستان ها تحت درمان و معالجه هستند و بقیه مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه نمود: در نتیجه دریافت آزمایشات ارسالی بیماران مشکوک به کرونا تعیین شد که ابتلای 213 گلستانی به این ویروس قطعی است و پاسخ ابتلای 311 نفر نیز منفی بود.

وی گفت که جواب آزمایش بقیه بیماران گلستانی بستری مشکوک به کرونا هنوز اعلام نشده است.

هفته گذشته آزمایشگاه تشخیص کرونای گلستان راه اندازی شد که می تواند نتایج آزمایشات را در کمتر از 24 ساعت اعلام کند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا شهرهای گرگان، کردکوی و علی آباد کتول در شرایط بحرانی قرار دارند و ظرفیت بیمارستان های استان هم تکمیل است.

ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا گلستان در اطلاعیه ای برای پیشگیری از شیوع این ویروس، برای مشاغل مختلف استان از دوشنبه 19 اسفند ماه تا آدینه 23 اسفند محدودیت ساعت کاری تعیین کرد.

ممنوعیت ورود به گلستان، تعطیلی واحدهای اقامتی برای نوروز و ممنوعیت وارد شدن به تفرجگاهها و بوستان های عمومی از جمله دیگر تمهیدات برای پیشگیری از شیوع کرونا در این خطه شمالی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان به 40 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان به 40 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید