خبرنگاران فراخوان اولین جشنواره ملی عکس فرهنگ زندگی با کرونا در اراک کلید خورد

به گزارش کد الکترونیک، اراک - خبرنگاران - رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران اراک گفت: فراخوان اولین جشنواره ملی عکس فرهنگ زندگی با کرونا چهارشنبه همزمان با روز جهانی عکاسی در اراک کلید خورد.

خبرنگاران فراخوان اولین جشنواره ملی عکس فرهنگ زندگی با کرونا در اراک کلید خورد

احمد صمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با کد الکترونیک اضافه نمود: فراخوان این جشنواره ملی از 29 مردادماه به مدت یک ماه در دو سطح حرفه ای و آماتور با موضوعات سلامت و پیشگیری از کووید 19، زندگی سالم با سواد سلامتی و خانواده سالم و جامعه سالم انجام می گردد.

وی شرح داد: تمامی عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به مسایل اجتماعی و سلامت می توانند هفت اثر تولیدی توسط دوربین عکاسی دیجیتال و یا گوشی موبایل را در قالب فایل JPEJ با حجم سه مگابایت برای شرکت در رقابت های جشنواره ارسال نمایند.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران اراک افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ملی فرهنگ سازی در جامعه به منظور نحوه چگونگی زیست با کرونا در سایه اطلاعات عمومی و رعایت دستورات بهداشتی است و احتیاج است که پویش همگانی و حساسیت لازم در این راستا از زاویه دریچه عکاسی به جامعه منتقل گردد و دوربین های عکاسی به صورت هدفمند لحظه ها و نکات فرهنگ ساز در این راستا را مستند نمایند.

صمدی گفت: این جشنواره ملی عکس با همکاری اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران اراک و آستان قدس رضوی کلید خورده و شرکت نمایندگان در این جشنواره باید آثارشان را تا 29 شهریور ماه جاری به ایدی تلگرامی Corona.life.photo ، شماره تماس 09903786019 و یا آدرس [email protected] ارسال نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1315

به "خبرنگاران فراخوان اولین جشنواره ملی عکس فرهنگ زندگی با کرونا در اراک کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان اولین جشنواره ملی عکس فرهنگ زندگی با کرونا در اراک کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید