خبرنگاران شهروندان اصفهانی صنوف متخلف طرح فاصله گذاری هوشمند را معرفی کنند

به گزارش کد الکترونیک، اصفهان- خبرنگاران- سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان با تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل های بهداشتی مربوط به طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: شهروندان این استان واحدهای صنفی متخلف از دستورالعملهای بهداشتی را به شماره 190 معرفی کنند.

خبرنگاران شهروندان اصفهانی صنوف متخلف طرح فاصله گذاری هوشمند را معرفی کنند

حجت الله غلامی روز شنبه در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در گفت و کو با ابرنا، اظهارداشت: به طور قطع قوی ترین سیستم نظارت، نظارت مردمی است و در حوزه سلامت و بهداشت این راهبرد می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد.

طرح فاصله-گذاری هوشمند که از امروز در استان های کشور و از 30 فروردین در تهران اجرا شده است.

وی با اشاره به ملزم شدن واحدهای صنفی به رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: فعالیت این واحدها منوط به اجرای این دستورالعمل هاست و عدم اجرای آن به پلمپ مجدد آن واحد صنفی منجر خواهد شد که خوشایند اصناف نیست.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان شرح داد: البته جدای از نظارت مردمی، سیستم بازرسی گسترده ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، استانداری و اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی بر فرایند فعالیت اصناف نظارت دارند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم خطر از امروز، گفت: بخش قابل توجهی از حمل و نقل عمومی به منظور مدیریت ترددها فعالیت خود را آغاز کردند.

غلامی ادامه داد: ظرفیت بی آر تی های شهری با حضور نیروی انتظامی کنترل شد و به مردم توصیه می شود، در راستانی قطع زنجیره کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

تا به امروز بیش از70 هزار ایرانی به کرونا مبتلا شده اند که از این میان بیش از چهار هزار و 300 تن جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1071

به "خبرنگاران شهروندان اصفهانی صنوف متخلف طرح فاصله گذاری هوشمند را معرفی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان اصفهانی صنوف متخلف طرح فاصله گذاری هوشمند را معرفی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید