خبرنگاران تمام فعالیت های ورزشی در دزفول تعطیل است

به گزارش کد الکترونیک، دزفول- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تمام فعالیت های ورزشی شهرستان دزفول در راستای کاهش فرایند رو به رشد آمار مبتلایان به کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه تعطیل است.

خبرنگاران تمام فعالیت های ورزشی در دزفول تعطیل است

ناصر نظری آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار کد الکترونیک اضافه نمود: با توجه به مصوبات نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دزفول و تاکید مسوولان مربوطه مبنی بر رعایت کامل موارد ابلاغی تمام فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی اعم از خصوصی ودولتی تااطلاع بعدی تعطیل است.

وی ادامه داد: درصورت رعایت نکردن دستورالعمل فوق، نیروی انتظامی به همراه بازرسان ستاد مبارزه با کرونا با افراد خاطی برخورد می نمایند.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول از جامعه ورزش این شهرستان خواست در راستا حفظ و ارتقای سلامتی خود و همه عزیزانشان نسبت به رعایت کامل مقررات اقدام نمایند تا شاهد بازگشت به شرایط عادی و طبیعی باشیم.

وی اضافه نمود: بدون شک همه ما می توانیم با همت بلند و مسوولانه خود در کاهش شیوع بیماری تاثیرگذار باشیم.

به گزارش کد الکترونیک عصر روز آدینه یک ملاقات محبت آمیز فوتبال بین تیم های محلی شهرستان دزفول در روستای شیرین آباد حمزه، از توابع بخش سردشت برگزار و در میانه ملاقات، ماموران بهداشت و انتظامی از ادامه آن جلوگیری کردند.

شهرستان دزفول در شرایط قرمز کرونا واقع شده است و تمام ظرفیت بیمارستان عظیم این شهرستان برای بستری بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1750

به "خبرنگاران تمام فعالیت های ورزشی در دزفول تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمام فعالیت های ورزشی در دزفول تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید