خلعتبری: امیدوارم این فصل خسته کننده با قهرمانی سپاهان تمام گردد، شانس ما و پرسپولیس برابر است

به گزارش کد الکترونیک، وینگر تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد این تیم و پرسپولیس از شانس برابری برای دستیابی به اسم قهرمانی لیگ برتر برخوردارند.

خلعتبری: امیدوارم این فصل خسته کننده با قهرمانی سپاهان تمام گردد، شانس ما و پرسپولیس برابر است

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، درباره خاتمه دوران مصدومیتش گفت: متأسفانه به علت آسیب دیدگی چند هفته در کنار تیم نبودم، ولی الان شرایط خوبی دارم و در تمرینات گروهی سپاهان شرکت می کنم. در حال حاضر در اردوی کردان هستیم و شرایط من هم خیلی خوب است. امیدوارم در ادامه لیگ به تیمم یاری کنم.

وی در خصوص رقابت سپاهان با پرسپولیس و اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت، خاطر نشان کرد: هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی خواهند داشت و نمی توان از حالا چیزی را پیش بینی کرد. بازی های به جامانده هر دو تیم تقریباً در یک سطح هستند، هر چند که در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. ما باید بازی به بازی جلو برویم و مهم این است که کمترین اشتباه را داشته باشیم. طبیعتاً تمام هدف و ذهنیت ما این است که قهرمان شویم و همه فاکتورها را برای رسیدن به این اسم داریم.

خلعتبری راجع به طولانی شدن مسابقات که با اعتراض بسیاری از بازیکنان و مربیان همراه شده است، توضیح داد: سال جاری به علت بیماری کرونا، بازی های تیم ملی و بعلاوه بازی های آسیایی، لیگ ما خیلی طولانی شد که این موضوع واقعاً برای بازیکنان آزاردهنده است. امیدوارم این فصل خسته کننده با قهرمانی سپاهان تمام گردد تا حداقل جواب زحمات مان را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1869

به "خلعتبری: امیدوارم این فصل خسته کننده با قهرمانی سپاهان تمام گردد، شانس ما و پرسپولیس برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: امیدوارم این فصل خسته کننده با قهرمانی سپاهان تمام گردد، شانس ما و پرسپولیس برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید