لژیونر استقلالی تمایلی به ماندن در قطر ندارد، کاپیتان آبی ها بر می شود؟ خبرنگاران

به گزارش کد الکترونیک، سقوط تیم فوتبال الخریطیات به دسته دوم لیگ قطر قطعی شد و مسئولان این باشگاه به دنبال ایجاد تغییراتی در فهرست بازیکنان خارجی برای حضور در فصل آینده خواهند بود.

لژیونر استقلالی تمایلی به ماندن در قطر ندارد، کاپیتان آبی ها بر می شود؟ خبرنگاران

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی کد الکترونیک، منصور موسی رئیس سازمان فوتبال الخریطیات درباره شرایط این تیم پس از سقوط به دسته دوم گفت: ما یکی از بدترین فصل ها را گذراندیم و فکر می کنم قربانی بیماری کرونا شدیم. به دلیل شرایط خاص این بیماری بعد از انتها بازی های دسته دوم تنها 10 روز برای ورود به لیگ ستارگان فرصت داشتیم. زمانی نبود که بتوانیم بازیکنان خارجی جدید جذب و تیم را تقویت کنیم به همین دلیل فاصله زیادی با دیگر تیم های لیگ داشتیم و در نهایت سقوط کردیم. البته این انتها جهان نیست و حالا کوشش می کنیم با تقویت تیم دوباره به لیگ ستارگان برگردیم.

وی در خصوص تغییرات تیم الخریطیات برای فصل آینده هم گفت: در روزهای آینده همه شرایط را به خوبی آنالیز می کنیم تا در خصوص بازیکنان خارجی تیم تصمیم گیری لازم را داشته باشیم. ما در انتظار گزارش کادر فنی در خصوص عملکرد بازیکنان خواهیم بود و بر همین اساس شرایط نفرات خارجی تیم تعیین می گردد.

در همین حال گفته می گردد پژمان منتظری تمایلی به حضور دوباره در لیگ دسته دوم قطر به همراه الخریطیات ندارد و این باشگاه هم به دنبال نفرات خارجی جوان تری خواهد بود. در این صورت احتمال بازگشت منتظری به فوتبال ایران قوت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1690

به "لژیونر استقلالی تمایلی به ماندن در قطر ندارد، کاپیتان آبی ها بر می شود؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر استقلالی تمایلی به ماندن در قطر ندارد، کاپیتان آبی ها بر می شود؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید