پدیده فوتبال ایران به تیم قطری پیوست

به گزارش کد الکترونیک، بازیکن تیم جوانان ایران و آموزشگاه کیا برای ادامه فوتبال خود راهی قطر شد.

پدیده فوتبال ایران به تیم قطری پیوست

به گزارش کد الکترونیک حضور بازیکنان ایرانی در این فصل از فوتبال قطر نسبت به سالیان گذشته کاهش چشمگیری داشته و پس از ماندن امید ابراهیمی در این کشور و انتقال به الشمال با نظر پویا اسبقی، فقط محمدامین حزباوی توانست راه این کشور را در پیش بگیرد و با السد قرارداد امضاء کند که حالا یک ستاره جوان دیگر به قطر رفت.

امین پیل علی که مثل حزباوی عضو تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود و جزء مهره های اصلی و کلیدی این تیم به شمار می رفت، حالا در انتقالی مجذوب کننده از آموزشگاه کیا راهی لوسیل قطر شد.

این مدافع راست تند و تیز که فیزیک و قد و قامت خوبی هم دارد، پس از درخشش در جام ملت های آسیا مورد توجه مدیران باشگاه لوسیل قطر نهاده شد و با این تیم قرارداد بست.

مین پیل علی که مثل محمدامین حزباوی به عنوان یکی از پدیده های فوتبال به شمار می رود، دومین بازیکن ایرانی است که در جابجایی تابستانی به قطر می رود و برای پیشرفت راهی لوسیل شده است.

باشگاه لوسیل قطر ابراز امیدواری کرد با جذب بازیکن ملی پوش امید ایران و آموزشگاه کیا، این مدافع راست آینده دار بتواند در فصل نو لیگ یک بدرخشد تا جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته به دست بیاورند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2432

به "پدیده فوتبال ایران به تیم قطری پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده فوتبال ایران به تیم قطری پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید