هدفم حضور دوباره در المپیک است، ازدواج را به خاطر ورزش حرفه ای عقب می اندازم

به گزارش کد الکترونیک، ملی پوش تنیس روی میز گفت: قصد دارم تا ورزشکار حرفه ای شوم و بار دیگر به المپیک صعود کنم، برای همین ازدواج را به تأخیر می اندازم.

هدفم حضور دوباره در المپیک است، ازدواج را به خاطر ورزش حرفه ای عقب می اندازم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری کد الکترونیک، نیما عالمیان در چند سال اخیر یکی از بهترین ملی پوشان تنیس روی میز ایران بوده و توانسته در کشور فرانسه لژیونر گردد. او با بازی های بسیار خوبی که انجام داد به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر لیگ تنیس روی میز فرانسه شناخته شد و حالا امیدوار است به رغم مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد نموده، سهمیه المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.

کد الکترونیک: سال 98 را چگونه گذراندید؟

نیما عالمیان: سال نسبتاً خوبی از لحاظ باشگاهی داشتم چرا که پیروز شدم در تیم ویلنوو فرانسه بازی های خوبی به نمایش بگذارم و به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر لیگ این کشور انتخاب شوم. در سطح ملی نتایج رضایت بخشی به دست نیاوردم و باید کوشش کنم در سال 99 به پیروزی های بیشتری دست پیدا کنم. متأسفانه در اواخر سال 98 به خاطر شدت شیوع ویروس کرونا نتوانستیم در مسابقات بین المللی شرکت کنیم.

کد الکترونیک: چقدر امیدوار هستید که پیروز به کسب سهمیه المپیک شوید؟

نیما عالمیان: با توجه به اینکه نمی توانیم از خانه خارج شویم، تمرینات را در سالن کنار خانه دنبال می کنم و همراه برادرم نوشاد، تمرینات خوبی را انجام می دهیم. امیدوارم که هر چه زودتر ویروس کرونا نابود گردد تا ما فرصت پیدا کنیم در مسابقات بین المللی شرکت کنیم و برای کسب سهمیه المپیک شانس خود را امتحان کنیم. با توجه به شرایطی که داریم، امید زیادی دارم همچون المپیک 2016 ریو در المپیک 2020 توکیو هم حضور پیدا کنم. رقابت هایی که یک سال به تعویق افتاده و فرصت حضور در مسابقات گزینشی را برای کسب سهمیه دارم.

کد الکترونیک: رقابت هایی که پیش رو دارید چه مسابقاتی است تا بتوانید سهمیه المپیک را به دست آورید؟

نیما عالمیان: با توجه به اینکه هنوز معلوم نیست چه زمانی این ویروس از بین می رود، به طور دقیق نمی توانم بگویم در کدام مسابقات شرکت می کنیم ولی رقابت های بین المللی قطر و عمان را از دست دادیم و حتی نتوانستم برای حضور در لیگ فرانسه به تیم سابقم بازگردم. همه چیز تق و لق است و تنها با دنبال کردن تمرینات، آمادگی ام را حفظ می کنم.

کد الکترونیک: با توجه به اینکه قرنطینه در بسیاری از فرودگاه های جهان وجود دارد، راه حلی برای رفع این مشکل پیدا شده است؟

نیما عالمیان: دوره قرنطینه 14 روزه است و تمامی فرودگاه های مهم جهان این شرایط را رعایت می نمایند. اگر در شرایط قرنطینه قرار بگیرم نمی توانم تمرین کنم و برای همین باید صبر کنیم تا این مشکل رفع گردد. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که به صورت انفرادی تمرین کنم تا بتوانم در شرایط مطلوب راهی مسابقات شوم.

کد الکترونیک: چه دعایی در لحظه سال تحویل برای مردم کردید؟

نیما عالمیان: امیدوارم که هر چه زودتر شرّ ویروس کرونا از سر مردم ایران کم گردد. البته که مردم هم باید رعایت نمایند و در خانه بمانند تا بتوانند به زندگی عادی برگردند. من دعا کردم همه مردم ایران سلامت باشند و بلا از آن ها دور باشد.

کد الکترونیک: چه پیغامی برای مردم در سال 99 دارید؟

نیما عالمیان: امیدوارم مردم در زندگی شان عاقلانه رفتار نمایند و به توصیه های پزشکی و بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند. برای مهار ویروس کرونا باید به خواسته افراد متخصص احترام بگذاریم و با رعایت نظافت عمومی و ماندن در خانه، اجازه انتشار ویروس کرونا را که سرعت سرایت بسیار بالایی دارد را بگیریم.

کد الکترونیک: معمولاً عیدی می دهید یا عیدی می گیرید؟

نیما عالمیان: در سه سال گذشته به خاطر حضور در تمرینات متوالی فرصت ماندن در خانه را نداشتم، برای همین مسئله عیدی دادن و دریافت را فراموش نموده ام. زمانی که کودک بودیم، پدربزرگم به ما اولین عیدی را می داد و حالا سال جاری باید از پدرم اولین عیدی را بگیرم.

کد الکترونیک: قصد ازدواج در سال 99 را دارید؟

نیما عالمیان: تصمیمی برای ازدواج ندارم. می خواهم زندگی حرفه ای ورزشی ام را ادامه دهم. تمرکزم را روی تنیس روی میز گذاشته ام تا بتوانم یکی از بهترین بازیکنان این رشته ورزشی شوم و ازدواج را به این خاطر عقب می اندازم.

انتهای پیغام/4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1034

به "هدفم حضور دوباره در المپیک است، ازدواج را به خاطر ورزش حرفه ای عقب می اندازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم حضور دوباره در المپیک است، ازدواج را به خاطر ورزش حرفه ای عقب می اندازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید