خبرنگاران بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین مردم استان مرکزی توزیع شد

به گزارش کد الکترونیک، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: بیش از 200 هزار بسته معیشتی امسال با برگزاری چند مرحله رزمایش کمک مومنانه بین مردم این استان توزیع شده و این فرایند همچنان ادامه می یابد.

خبرنگاران بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین مردم استان مرکزی توزیع شد

سیدعلی آقازاده عصر دوشنبه در همایش کمک مومنانه جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا تجلی وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

وی گفت:رزمایش مواسات و کمک مومنانه به عنوان یک اقدام ارزشمند با مشارکت آحاد مردم و دستگاه های اجرایی برگزار شدو بخشی از آلام آسیب دیدگان ویروس کرونا را تسکین داد.

استاندار مرکزی گفت: برخی مشاغل در ماه های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با رکود روبه رو شدند و بر این اساس مسائل اقتصادی را در این استان شاهد بودیم که این بار نیز با احساس تکلیف همگانی، اقدام های گسترده و درخور توجهی برای قشرهای آسیب پذیر انجام شد که از ایثار و بزرگ منشی مردم این منطقه حکایت دارد.

در این آئین، توزیع 2 هزار و 400 بسته معیشتی که از سوی جمعیت هلال احمر استان مرکزی تهیه شده بود، آغاز شد.

بر اساس اعلام سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید 19 در کشور تا 17 آذر 99 به یک میلیون و 51 هزار و 374 نفر و شمار جانباختگان به 50 هزار و 594 نفر رسیده است

منبع: ایرنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1504

به "خبرنگاران بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین مردم استان مرکزی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین مردم استان مرکزی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید