جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار گردید

به گزارش کد الکترونیک، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه آنلاین با کمیته ورزشکاران که به صورت ویدئو کنفرانس با هدف آنالیز شرایط یاری این فدراسیون به ورزشکاران در جهت حفظ سلامت روحی و جسمی و بازگشت به میدان مسابقه تشکیل شد.

جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار گردید

سایت رسمی فدراسیون دنیای تکواندو در این مورد نوشت: در زمانی که تکواندو شاهد برگزاری هیچ رویدادی نیست، فدراسیون دنیای همه جوانب این ورزش را مورد آنالیز قرار می دهد تا با عبور از بحران کنونی و بازگشت قدرتمند اطمینان حاصل کند. به همین دلیل با اعضای کمیته ورزشکاران تبادل نظر کرد چرا که دیدگاه های آنها بسیار مهم است.

فدراسیون دنیای پیش از این با کمیته ورزشکاران برای آموزش های آنلاین همکاری نموده تا آمادگی تکواندوکاران به لحاظ ذهنی و جسمی حفظ گردد. این نهاد بین المللی در کوشش است با همکاری تکواندوکاران المپیکی برنامه های آموزشی را افزایش دهد و به دنبال راهکارهایی برای ایجاد درآمد بیشتر ورزشکاران است.

دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای در همین مورد گفت: کمیته ورزشکاران نقش بسیار مهمی برای یاری به حفظ منافع ورزشکاران ایفا می نماید. ما کمیته را تشویق می کنیم تا نظرات ورزشکاران را در خصوص چگونگی بازگشت ایمن به تمرین ها و مسابقات جویا گردد تا با همراهی کمیته پزشکی از این موضوع برای تدوین دستورالعمل ها استفاده گردد.

رئیس فدراسیون دنیای ادامه داد: ما به شدت به انسانیت اعتقاد داریم و این به معنای حمایت و ارتقا همه ورزشکاران است. من تأکید می کنم تکواندو می تواند سال ها در تقویت صلح گام های مؤثری بردارد و صلح فقط به معنای متوقف کردن جنگ بین کشورها نیست بلکه به معنای متوقف کردن درگیری بین مردم است. این در خصوص درک و همدلی با دیگران است. این در خصوص پذیرش اختلافات ما است. تکواندو این ارزش های وحدت و احترام را ترویج می نماید.

در ادامه این جلسه پاسکال ژنتیل قهرمان سابق فرانسوی دنیا و المپیک به عنوان رئیس کمیته ورزشکاران گفت: من از کوشش های فدراسیون دنیای تکواندو بسیار تشکر می کنم. خوشحالم که تکواندو دنیا خیلی سریع با شرایط سازگار شد و شرایط آموزش آنلاین برای ورزشکاران را فراهم کند. مطمئناً ما چالش هایی داریم و صلاحیت المپیک زمینه ای است که باید به آن بپردازیم اما من به عنوان یک ورزشکار سابق امیدوارم که توکیو 2020 در سال آینده سالم و پایدار برگزار گردد.

نادین دوانی عضو اردنی کمیته ورزشکاران تکواندو دنیا هم گفت: اجرای برنامه های آموزشی برای ورزشکاران منطقی و ما در این شرایط سخت متعهد به فعالیت و ارتقا بیشتر برای حمایت از ورزشکاران هستیم. مطمئناً ایمنی و سلامت روان ورزشکاران بالاترین اولویت ما است و باید آنالیز کنیم که در صورت برگزاری مسابقات، چه تدابیری را اعمال می کنیم تا از ایمنی ورزشکاران استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1189

به "جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید