توزیع 10 هزار بسته آموزشی در ورودی شهرهای سمنان

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: مدیرکل راه وترابری استان سمنان از توزیع بیش از10 هزار بروشور و بسته آموزشی در ورودی شهرستان های استان سمنان در تعطیلات نوروزی اطلاع داد.

توزیع 10 هزار بسته آموزشی در ورودی شهرهای سمنان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

منوچهر رحمانی در گفت وگو با خبرنگار کد الکترونیک در سمنان اظهار کرد: با آغاز مسافرت های نوروزی، 10 هزار بروشور و بسته آموزشی در ورودی شهرستان های استان سمنان در میان رانندگان و مسافران نوروزی توزیع شد.

وی اضافه نمود: این تعداد بروشور و بسته آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی مسافران نوروزی با قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی توزیع شد.

مدیرکل راه وترابری استان سمنان اعلام کرد: این بسته های آموزشی حاوی یک حلقه سی دی طنز با موضوع راهنمائی و رانندگی، یک بازی بچگانه و کتابچه ای با مضمون آشنائی بیشتر بچه ها با علائم راهنمائی و جاده ای و نیز بروشورهای اطلاعاتی از جاده های استان سمنان بوده است.

رحمانی با اشاره به معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان در این بسته های فرهنگی اظهار کرد: در این بسته ها، مکان های دیدنی و راهدارخانه های استان سمنان نیز برای استراحت مسافران در بین آنها توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته ها از ابتدای سال نو تا روز گذشته ادامه داشت مطرح نمود: این بسته های فرهنگی و آموزشی در ورودی تمامی شهرستان های استان سمنان و در محل هائی مخصوص، در اختیار هموطنان و مسافران نوروزی نهاده شد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 905

به "توزیع 10 هزار بسته آموزشی در ورودی شهرهای سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 10 هزار بسته آموزشی در ورودی شهرهای سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید