تمرکز گجت های هوشمند اپل بر سلامتی کاربران

به گزارش کد الکترونیک، به نظر می رسد که اپل تمرکز خود را بر توسعه گجت های پوشیدنی هوشمندی گذاشته که به بررسی وضعیت سلامتی کاربران می پردازند.

تمرکز گجت های هوشمند اپل بر سلامتی کاربران

به گزارش کد الکترونیک، به نقل از وب سایت phonearena، بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی CNBC منتشر گردیده است، می توان به وضوح دریافت که شرکت آمریکایی اپل درصدد طراحی، فراوری و توسعه یک سری جدید از تراشه های پردازنده است تا بتواند با تکامل صنعت فراوری گجت های پوشیدنی هوشمند نظیر ساعت اپل واچ و همچنین دستبندهای هوشمند اپل، گام بزرگی در عرصه پزشکی، سلامت و بهداشت کاربران اینترنتی بردارد.

اپل بدین ترتیب پلی میان صنعت فراوری دستگاه های الکترونیکی و دنیای پزشکی ایجاد خواهد نمود که می تواند به طور روزانه با بررسی عملکرد و وضعیت سلامتی افراد و کاربرانی که علاقه چندانی به چکاپ های مداوم و مراجعه به پزشک ندارند، از بروز بیماری های خطرناکی نظیر فشار خون، قند خون، تپش ناگهانی و افزایش ضربان قلب و غیره جلوگیری به عمل بیاورد.

اپل بدین منظور قصد دارد علاوه بر فراوری تراشه های پردازنده مخصوص، حسگرهای فوق پیشرفته ای که از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره گیری می نمایند، را برروی این گجت های هوشمند کار بگذارد تا بتواند گزارش دقیقی از وضعیت سلامتی کاربران را ارائه دهد.

در یک سال اخیر، گزارش های بسیاری مبنی بر عملکرد موفقیت آمیز گجت های هوشمند نظیر ساعت اپل واچ منتشر گردیده است که دیابت، قند خون، فشار خون و سایر بیماری های قلبی کاربران را تشخیص داده و از بروز برخی از بیماری هایی که ممکن است سلامتی فرد را به مخاطره بیندازد، جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 55

به "تمرکز گجت های هوشمند اپل بر سلامتی کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز گجت های هوشمند اپل بر سلامتی کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید