تعویق یک هفته ای اردوی تیم های ملی کشتی، در انتظار اعلام لالوویچ

به گزارش کد الکترونیک، براساس تصمیم روز گذشته گروه فنی و مدیریتی فدراسیون کشتی، فعلاً اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی به مدت یک هفته به تعویق افتاده است.

تعویق یک هفته ای اردوی تیم های ملی کشتی، در انتظار اعلام لالوویچ

به گزارش کد الکترونیک، در پی مسائل ایجاد شده به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا و لغو برگزاری گزینشی المپیک آسیایی ها در قرقیزستان، روز گذشته (شنبه) جلسه ای با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محسن کاوه و حسن رنگرز مدیر تیم های ملی آزاد و فرنگی و غلامرضا محمدی و محمد بنا، سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون برگزار شد تا در مورد شرایط موجود تصمیم گیری شود.

این در حالی بود که پیش از این اردوی تیم ملی فرنگی قرار بود از روز دهم اسفند در محل خانه کشتی شهید هادی آغاز شود که این اردو به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده بود. آزادکاران اعزامی به مسابقات گزینشی اما در اردو بودند که بعد از این جلسه قرار شد اردوی این تیم و فرنگی کاران به مدت یک هفته به تعویق بیفتد.

به همین دلیل بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، امیرحسین حسینی، محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج اردو را ترک کردند، اما قرار است تمرینات شان را در خانه دنبال کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذشده که بعد از تماس تلفنی علیرضا دبیر با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی عنوان کرده است فردا (دوشنبه) صحبتی با مسئولان IOC خواهد داشت تا درباره برگزاری مسابقات گزینشی آسیایی ها تصمیم نهایی اتخاذ شود.

به همین دلیل فدراسیون کشتی منتظر مشخص زمان و مکان برگزاری مسابقات گزینشی است تا برنامه برپایی اردوهای تیم ملی مشخص شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 966

به "تعویق یک هفته ای اردوی تیم های ملی کشتی، در انتظار اعلام لالوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق یک هفته ای اردوی تیم های ملی کشتی، در انتظار اعلام لالوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید