تشریح عملکرد شورای برنامه ریزی، 90مصوبه در کارگروه اشتغال تصویب شد

به گزارش کد الکترونیک، علی هادی چگنی شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به عملکرد کارگروههای زیرمجموعه این شورا در استان طی شش ماه نخست سال جاری، گفت: دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی این شورا، اداره کل راه و شهرسازی بوده و تا کنون چهار جلسه، 33 دستور کار، 33 مصوبه داشته و تعداد مصوبات اجرا شده آن 23 مورد، در دست اقدام آن 9 مورد و اجرا نشده آن نیز یک مورد است.

تشریح عملکرد شورای برنامه ریزی، 90مصوبه در کارگروه اشتغال تصویب شد

تصویب 90 مصوبه در کارگروه اشتغال

وی، بیان داشت: همچنین دبیرخانه کارگروه امور اجتماعی شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز دفتر امور اجتماعی استانداری است و تعداد جلسات آن سه مورد، دستور کارهای آن هفت مورد، تعداد مصوبات آن 27 مورد بوده و تعداد مصوبات اجرا شده آن 23 مورد، تعداد مصوبات در دست اقدام آن چهار مورد و مصوبات اجرا نشده آن اعلام نشده و به این معنی که در دست اقدام هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، ادامه داد: همچنین سه جلسه با شش دستور کار کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار شورای برنامه ریزی لرستان برگزار شده که تعداد مصوبات آن 10 مورد، مصوبات اجرا شده آن شش مورد و در دست اقدام آن نیز چهار مورد است.

هادی چگنی با بیان اینکه تعداد جلسات کارگروه سلامت لرستان 3 مورد با 14 دستور کار بوده است، گفت: تعداد مصوبات آن 18 مورد، مصوبات اجرا شده آن 12 مورد بوده و شش مصوبه آن نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به کارگروه اشتغال لرستان نیز، بیان داشت: این کارگروه 9 جلسه با 17 دستور کار داشته است، تعداد مصوبات آن 90 مورد بوده که از این تعداد 79 مورد اجرا شده و 11 مصوبه دیگر نیز در دست اقدام است.

مصوبات کارگروه استاندارد سازی اجرایی نشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه کارگروه امور بانوان نیز سه جلسه و هفت دستور کار داشته است، گفت: این کارگروه 33 مصوبه داشته که از این تعداد 29 مورد اجرایی شده و چهار مورد نیز در دست اقدام است.

هادی چگنی با اشاره به اینکه همچنین کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری شورای برنامه ریزی نیز دو جلسه و 10 دستور کار داشته است، اضافه کرد: این کارگروه نیز 19 مصوبه داشته که از این تعداد 15 مورد اجرا شده و چهار مورد اجرا نشده است.

وی، توضیح داد: همچنین کارگروه استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات نیز یک جلسه و دو دستور کار داشته است و چهار مصوبه داشته که در دست اقدام هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به کارگروه روستایی و عشایری این شورا نیز، گفت: این کارگروه نیز دو جلسه با پنج دستور کار، پنج مصوبه داشته که از این تعداد چهار مورد اجرا و یک مورد نیز در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 168

به "تشریح عملکرد شورای برنامه ریزی، 90مصوبه در کارگروه اشتغال تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح عملکرد شورای برنامه ریزی، 90مصوبه در کارگروه اشتغال تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید