تبریک مسی به فوق ستاره فرانسوی ، جواب خاص امباپه که 75هزار لایک خورد

به گزارش کد الکترونیک، بازی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن خیره کننده است. او روز شنبه با زدن گل چهارم در پیروزی 4-2 مقابل نانت، تاریخ ساز شد و در حال حاضر با 201 گل برترین گلزن است.

تبریک مسی به فوق ستاره فرانسوی ، جواب خاص امباپه که 75هزار لایک خورد

به گزارش کد الکترونیک به نقل از مارکا، مهاجم 24 ساله فرانسوی در آگوست 2017 به پاری سن ژرمن آمد و به سرعت نشانه هایی از کیفیت بازی خود را نشان داد و در ششمین فصل حضورش تاریخ ساز شد.

رکورد قبلی متعلق به ادینسون کاوانی بود که در دوران حضورش در این باشگاه 200 گل به ثمر رساند و حالا مردی که قرار است به یکی از بزرگ ترین ستاره های فوتبال دنیا امروز تبدیل گردد یا در حال حاضر نیز هست از او پیشی گرفته است.

تبریک می گویم

یکی از هم تیمی هایی که به او برای رسیدن به این موفقیت تبریک گفت لئو مسی بود. این بازیکن آرژانتینی عکسی از جشن گرفتن خودش و امباپه در کنار هم در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او در شرح این پست نوشت: به خاطر رکورد کیلیان امباپه تبریک می گویم.

این پیغام در حال حاضر نزدیک 9 میلیون لایک دارد، اما یک کامنت خاص از میان کامنت های این پست بیشتر به چشم می آید؛ امباپه با سه قلب به پیغام مسی پاسخ داد که تقریباً 75000 لایک خورد.

روابط دو بازیکن کلیدی پاری سن ژرمن با فرا رسیدن لحظه مهم فصل، زمانی که باید از شکست 1-0 مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس بازگردند، در شرایط خوبی است.

  • 13 حقیقت جالب در خصوص لیونل مسی | علت شادی گل همیشگی لئو و الگوی فوتبالی فوق ستاره | نسبت فامیلی عجیب با بازیکن بارسلونا!
  • اینفوگرافیک | تعداد کل گل هایی که لیونل مسی تا به امروز به ثمر رسانده | آمار شگفت انگیز ستاره پاری سن ژرمن
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2362

به "تبریک مسی به فوق ستاره فرانسوی ، جواب خاص امباپه که 75هزار لایک خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک مسی به فوق ستاره فرانسوی ، جواب خاص امباپه که 75هزار لایک خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید