تاریخ انتشار مجموعه مبارزه ای مارول در برابر کپ کام اعلام شد

به گزارش کد الکترونیک، شرکت کپ کام (Capcom) به تازگی از تاریخ انتشار مجموعه مبارزه ای Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics رونمایی نموده است.

تاریخ انتشار مجموعه مبارزه ای مارول در برابر کپ کام اعلام شد

ظاهرا این شرکت میخواهد که آثار کلاسیک خود را در قالب بازسازی ها و مجموعه های مختلف در دسترس بازیکنان نو قرار دهد و فارغ از بازسازی های پیروز چند سال اخیر سری رزیدنت اویل، کپ کام بازی های مبارزه ای خود را با ویژگی های نوی قرار است عرضه کند که یکی از آن ها همین بسته است و اخیرا از Capcom Fighting Collection 2 نیز رونمایی نموده است که بدون شک برای هواداران قدیمی مجذوب نماینده خواهد بود. بازی های خاطره انگیز موجود در این مجموعه در ادامه آمده است:

  • X-Men: Children of the Atom
  • Marvel Super Heroes
  • Marvel vs. Capcom: Clash of Super Heroes
  • Marvel vs. Capcom 2: New Age of Heroes
  • Marvel Super Heroes vs. Street Fighter
  • X-Men vs. Street Fighter
  • The Punisher

لازم به ذکر است که برای تمامی آثار مبارزه ای این بسته، حالت چندنفره با ویژگی Rollback Netcode در دسترس است که تاخیر ورودی ها را تا جای ممکن کم می نماید. بازیکنان بعلاوه می توانند مسابقات خاص خود را بسازند و حالت رقابتی رنک را در کنار حالت آموزشی امتحان نمایند. خوشبختانه اگر تازه کار هستید نیز نوعی طرح کنترلی در بازی ها گنجانده شده که با استفاده از آن می توانید تنها با فشردن یک دکمه حرکات ویژه را پیاده سازی کنید. بعلاوه می توانید برای تماشای آثار هنری یا گوش دادن به موسیقی هر بازی به بخش موزه بروید.

مجموعه Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics در 12 سپتامبر (22 شهریور)امسال به صورت دیجیتالی برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. البته نسخه فیزیکی برای پلی استیشن 4 و سوییچ در تاریخ 22 نوامبر (2 آذر) در دسترس قرار می گیرد. کسانی که این نسخه را پیش خرید نموده اند، به یک کمیک انحصاری 32 صفحه ای با شخصیت ها و قهرمانان مختلف از بازی های این مجموعه دسترسی خواهند داشت. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1403 بروزرسانی: 18 شهریور 1403 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2467

به "تاریخ انتشار مجموعه مبارزه ای مارول در برابر کپ کام اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار مجموعه مبارزه ای مارول در برابر کپ کام اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید