تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی میان رده وان پلاس Z فاش شد

به گزارش کد الکترونیک، در مراسم رونمایی از خانواده وان پلاس 8، گوشی میان رده این خانواده موسوم به وان پلاس Z معرفی نشد. حالا یکی از افشاگران اعلام کرده که در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) این گوشی رسما معرفی خواهد شد.

تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی میان رده وان پلاس Z فاش شد

به نظر می رسد مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا باعث شده که وان پلاس تاریخ معرفی این گوشی را به تعویق بیندازد. البته این شرکت هیچگاه به صورت رسمی توسعه یک گوشی میان رده را تایید نکرده است. بر اساس گزارش های مختلف، گفته می شود این نخستین گوشی وان پلاس فاقد تراشه اسنپ دراگون است و ظاهرا قرار است با تراشه Dimensity 1000L مدیاتک روانه بازار شود. البته باید خاطرنشان کنیم این تراشه از فناوری 5G پشتیبانی می کند.

در تصویری که این افشاگر منتشر کرده، شاهد تعبیه حفره نمایشگر در مرکز بخش فوقانی نمایشگر هستیم ولی حفره نمایشگر گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو در سمت چپ بخش فوقانی آن ها واقع شده است. در سال گذشته میلادی، چند رندر منسوب به وان پلاس Z منتشر شد. طبق این رندرها، برخلاف اعضای اصلی خانواده وان پلاس 8، دوربین چندگانه در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی قرار دارند.

بعد از عرضه وان پلاس X که چند سال قبل عرضه شد، به نظر می رسد این شرکت می خواهد بار دیگر وارد بازار گوشی های میان رده شود. با توجه به اینکه قیمت نسل جدید گوشی های پرچم دار وان پلاس افزایش قابل توجهی داشته، وان پلاس با این کار می تواند توجه بخش وسیع تری از کاربران را جلب کند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1113

به "تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی میان رده وان پلاس Z فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی میان رده وان پلاس Z فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید