تاثیر تغییر اقلیم بر حفاظت از آب و خاک

به گزارش کد الکترونیک، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آب و خاک یکی از مسایل بنیادی همه کشورها است و همه کشورهای جهان، برنامه و استراتژی های مدون عالمانه طراحی و برای اجرای آن ها اقدام می نمایند.

تاثیر تغییر اقلیم بر حفاظت از آب و خاک

به گزارش کد الکترونیک علی سلاجقه در سومین همایش بین المللی جوانان، حفاظت خاک و آب با تاکید بر اینکه تغییر اقلیم از مسائل جدی حاکم بر جهانی امروز است، گفت: تغییر اقلیم بحث حفاظت از آب و خاک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و می طلبد با استفاده از رویکردها و علوم نو متخصصان و مجموعه علما و اندیشمندان جوان به این موضوع ورود نمایند و مورد پردازش قرار دهند.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اثرات بیماری کووید 19 بر محیط زیست اظهارکرد: شرایط پساکرونا ما را در معرض مباحث آب و خاک چه از نظر کیفی و چه کمی قرار می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سلاجقه در خاتمه اظهارکرد: آلاینده هایی است که ناشی از استفاده از مواد مختلفی از جمله دستکش ها، ماسک یا وسایل بیمارستانی است به نوعی مقوله آب و خاک جهان از جمله کشور ما را تحث تاثیر قرار داده است که امیدوارم دانشمندان جوان به این موضوع بپردازند. با برگزاری این همایش بین المللی از زوایای مختلف موضوع حفاظت خاک و آب که مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد و امیدواریم شاهد دستاورد خوبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1994

به "تاثیر تغییر اقلیم بر حفاظت از آب و خاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر تغییر اقلیم بر حفاظت از آب و خاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید