بیمه ها در عقد قرارداد با چشم پزشکان زور می گویند

به گزارش کد الکترونیک، امین اله نیک اقبالی روز چهارشنبه در نشست خبری بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی ایران که قرار است آبان 97 در تهران برگزار گردد، گفت: در جهان، چشم پزشکی یک تفاوت عمده با سایر رشته های پزشکی دارد و از همین رو، هر کسی نمی تواند در این حوزه وارد گردد و دخالت کند.

بیمه ها در عقد قرارداد با چشم پزشکان زور می گویند

وی اضافه نمود: اگر کسی وارد حیطه چشم پزشکی گردد، در واقع با چشم بیمار بازی می نماید و احساس تعهد نسبت به او دارد.

نیک اقبالی با اشاره به گروه عینک سازان و بینایی سنج ها، گفت: این گروه ها باید با چشم پزشک در تعامل باشند و حق دخالت در چشم پزشکی را ندارند. البته ما حرفه آنها را نادیده نمی گیریم.

وی در ادامه به عفونت های چشمی اشاره نمود و اضافه نمود: نگرانی چشم پزشکان از عفونت قرنیه و داخل چشمی است. زیرا، یک خراش می تواند منجر به زخم قرنیه گردد.

نیک اقبالی به لنزهای تماسی اشاره نمود و گفت: این لنزها نیز می توانند باعث زخم قرنیه شوند، از همین رو ضروری است برای استفاده از آنها با چشم پزشک مشورت گردد. همچنین، تب خال های چشمی نیز می تواند عوارض زیادی به دنبال داشته باشد.

عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران، در ادامه به قراردادهای بیمه ای اشاره نمود و اضافه نمود: به رغم اینکه در این سال ها هزینه های زیادی به ما تحمیل گردیده است، اما بیمه ها حرف ما را قبول ندارند و می گویند قرارداد جدید، باید 20 درصد کمتر از قرارداد سال گذشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 89

به "بیمه ها در عقد قرارداد با چشم پزشکان زور می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه ها در عقد قرارداد با چشم پزشکان زور می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید