بورس شنبه را چگونه شروع کرد؟ ، ورود شاخص کل به کانال 900 هزار واحدی

به گزارش کد الکترونیک، در شروع معاملات بازار سهام روز شنبه، 13 اردیبهشت، شاخص کل به مدد تاثیرگذاری غول های بورسی و نمادهای پتروشیمی با بیش از 24 هزار واحد رشد به ابر کانال 900 هزار واحدی ورود کرد.

بورس شنبه را چگونه شروع کرد؟ ، ورود شاخص کل به کانال 900 هزار واحدی

در دقایق شروعین معاملات امروز بورس، سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با 3113، 2385 و 1495 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در جریان معاملات اول وقت امروز بورس بیش از 276 هزار معامله صورت گرفت که طی آن یک میلیارد و 331 هزار سهم با ارزشی نزدیک به 24 هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. ارزش معاملات فرابورس نیز در این مدت بیش از 12 هزار میلیارد ریال بود. این در حالی است که بیشتر نمادهای بازار در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید معامله می شوند.

بورس در حالی معاملات اول هفته خود را شروع نموده که هفته گذشته شاخص کل بیش از 18 درصد رشد داشت و توانسته بود وارد کانال 800 هزارتایی گردد. حال به نظر می رسد با توجه به اقبال شدید به بازار سهام، هفت رقمی شدن شاخص کل و رسیدن آن به یک میلیون واحد در همین اردیبهشت ماه تحقق یابد. موضوعی که با توجه به پیش بینی کارشناسان بورسی کد الکترونیک از عملکرد بازار سهام در این هفته چندان دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1124

به "بورس شنبه را چگونه شروع کرد؟ ، ورود شاخص کل به کانال 900 هزار واحدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس شنبه را چگونه شروع کرد؟ ، ورود شاخص کل به کانال 900 هزار واحدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید