از قیمت پارچه مبلی نخی یزد در بازار خبر دارید؟

به گزارش کد الکترونیک، همانطور که می دانید پارچه مبلی نخی در کشور ما تولید می شود و قیمت آن براساس مواد اولیه الیاف آن محاسبه می شود که خرید و فروش آن بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. اگر تمایل دارید مطالب بیشتری راجع به این محصول بدانید تا انتها با آراد برندینگ همراه باشید.

از قیمت پارچه مبلی نخی یزد در بازار خبر دارید؟

پارچه هایی که تحت عنوان پارچه مبلی در بازار وجود دارند با قیمت های مختلفی به مردم عرضه می شوند. پارچه های ایرانی و ترک، پارچه های مازراتی، پارچه کرپ مسکو و غیره از انواع مختلف این محصول هستند که در کالیته رنگی متفاوت وجود دارند.

همانطور که می دانید پارچه مبلی نخی در کشور ما تولید می شود و قیمت آن براساس مواد اولیه الیاف آن محاسبه می شود که خرید و فروش آن بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. اگر تمایل دارید مطالب بیشتری راجع به این محصول بدانید تا انتها با آراد برندینگ همراه باشید.

با دارا بودن ویژگی محصولات خارجی با قیمت کمتری در ایران تجارت می شود و با توجه به توسعه مبلهای استیل و سلطنتی در کشور استفاده از پارچه نخی رایج می باشد.

قیمت پارچه مبلی نخی

پارچه نخی معمولا از جنس نخ و پنبه تا ترکیب پلی استر تولید می شوند که در پشت پارچه بروی اتیکت آن درصد نخ و پلی استر درج شده است.ترکیبات موجود در این محصول در قیمت این محصول موثر می باشند به همین سبب قیمت پارچه مبلی نخی بسیار متنوع می باشد. در تولید پارچه مبلی نخی سعی شده است بیشتر از طرح و نقشه اصیل ایرانی استفاده شود و مانند فرش و پرده که دارای گل هستند پارچه مبلی نیز دارای چندین مدل پارچه می باشد که بیشتر برای مبل استیل و سلطنتی منبتی کاربرد دارد.

معمولا پارچه نخی بنام شانل با تراکم نخ بیشتر و پارچه کریستال با پلی استر بیشتر در بازار عرضه می گردند. یکی از ویژگی شاخص این محصول وزن بالاتر نسبت به پارچه ساده می باشد و در کشور ایران تولید می شود.

پارچه مبلی یزد

پارچه مبلی یزد به دلیل نوع بافت و تراکم مناسب دوام بسیار بالایی دارند. قیمت این محصول نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر است و چه بسا کیفیتی بالاتر از نمونه های خارجی خود دارد. با توجه به تحقیقات اجرا شده درباره پارچه های مبلی پارچه هایی که تراکم بافت بالاتری دارند آسیب دیدگی کمتری دارند و ماندگاری بالاتری خواهند داشت.

برای خرید پارچه های مبلی به خصوص پارچه مبلی شانل طرح دار باید به نکات مهمی توجه کرد تا آراستگی مدنظر مارا به خانه بدهد اولین نکته استفاده از انواع کوسن هاست اکثرا برای مبل هایی که در آن ها از پارچه ساده استفاده می شود بهتر است پارچه کوسن ها را با همان ترکیب رنگ اما طرح دار انتخاب کنیم تا بیشتر نمایان شود اما برای مبل هایی که از پارچه های شلوغ و طرح دار استفاده می شود.

بهتر است کوسن ها را از ترکیب ساده آن پارچه استفاده کنیم تا شلوغی بیش از حد آن آشفتگی ذهنی برای اعضای خانواده ایجاد نکند و اصطلاح دل زدگی به وجود نیاورد.

نکته دوم استفاده از پارچه ها با رنگ تیره برای مکان های پر استفاده مثل آشپزخانه ها و یا مکان های پر تردد مثل راهرو هاست که بیشتر در معرض آلودگی و کثیف شدن هستند زیرا در این مکان ها مبلمان و صندلی ها به سرعت چرک می شوند و نیاز به شست و شو پیدا می کنند.

نکته بعدی این است که در خانه ها و یا مکانهایی با متراژ پایین بهتر است از پارچه طرح دار استفاده نکنیم زیرا پارچه هایی با طرح های شلوغ فضا را کوچک تر به نظر می رسانند پس بنابراین بهتر است از پارچه های ساده تر و یا کم طرح برای مکان های کوچک استفاده کرد.

اما نکته چهارم مربوط به انتخاب رنگ است با توجه به صنعت مد امروزه به ست کردن لوازم خانه توجه فراوانی می شود به همین جهت برای انتخاب پارچه مبلی به نوع وسایل خانه و رنگ آن ها باید توجه کرد برای مثال استفاده از وسایل سنتی در دکوراسیون منازل و انتخاب مبل کلاسیک باهم همخوانی ندارند و بهتر است استفاده نشود اما با توجه به این موضوع که هر فردی سلیقه خاص خود را دارد هیچ منعی برای این کار وجود ندارد و همه چیز بسته به انتخاب ها و سلیقه فردی متغیر است.

در یزد انواع طرح ها و رنگ ها این پارچه هارا تولید می شود اما مدل های طرح دار آن نسبت به مدل های ساده و بدون طرح کاربرد بیشتری دارند و پر فروش تر هستند در هر صورت پارچه های شانل طیف وسیعی از رنگ هارا شامل می شوند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور برای انجام تمام هزینه های زندگی باید به قیمت ها بسیار توجه داشته باشیم شما می توانید از طریق وب گردی و مقایسه قیمت ها با خیالی آسوده از سایت ما پارچه های مبلی نخی یزد را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به صورت عمده خریداری کنید و بدون صرف وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2280

به "از قیمت پارچه مبلی نخی یزد در بازار خبر دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قیمت پارچه مبلی نخی یزد در بازار خبر دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید