برگزیدگان بیست ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در یزد معرفی شدند

به گزارش کد الکترونیک، محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، امشب در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها ضمن قدردانی از حضور شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: این دوره اهدافی را داشته که مهم ترین آن، تقویت رفاقت بین جوانان هلال احمر است و امیدواریم توانسته باشیم به این هدف دست پیدا کنیم.

برگزیدگان بیست ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در یزد معرفی شدند

وی با بیان اینکه جوانان هلال احمر، پیغام آوران دوستی هستند، اضافه نمود: بسیاری از مردم چشم امید به شما و خدماتی دارند که در آینده می توانید به مردم ارائه دهید.

حرازی زاده خطاب به جوانان هلال احمر تاکید نمود: نه به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بلکه به عنوان یک پزشک و یک شهروند از شما درخواست می کنم، دوره هایی که می گذرانید با دقت تمام یاد بگیرید تا بتوانید از آن برای خدمت رسانی به مردم بهره ببرید زیرا مردم چشم انتظار خدمات شما هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان نمود: امیدوارم این مسابقات، دوره مفیدی برای همه شرکت کنندگان باشد و یزد توانسته باشد ضمن میزبانی خوب، شهری خاطره ساز برای جوانان هلال احمر در اقصی نقاط کشور اسلامی باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها تکرار گردد و هر کجای کشور که این دوره ها برگزار می گردد، برای جوانان هلال احمر، نشاط و شادابی به همراه داشته باشد تا این جوانان با روحیه خود بتوانند در آینده خدمت رسان خوبی برای مردم باشند.

حرازی زاده از مجموعه همکاران خود در هلال احمر استان یزد به خاطر همراهی در برگزاری این دوره از رقابت های رفاقت مهر قدردانی کرد.

به گزارش کد الکترونیک، در خاتمه این مراسم که با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور برگزار گردید، از برگزیدگان بخش های مختلف مسابقات رفاقت مهر در بخش بانوان تجلیل شد.

رقابت های آقایان نیز از فردا به مدت پنج روز به میزبانی یزد و با شرکت 300 نفر از جوانان هلال احمر از سراسر کشور شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 162

به "برگزیدگان بیست ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در یزد معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان بیست ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در یزد معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید