برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ

به گزارش کد الکترونیک، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت کرد تا در اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ شرکت کنند.

برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ

به گزارش گروه اجتماعی کد الکترونیک، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت کرد تا در اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ شرکت کنند.

حامد شمس توضیح داد: اولین دوره جشنواره ملی کاریکاتور کارآ با موضوع کارآفرینی و با محور های اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمند سازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گفته وی، هادی حیدری کاریکاتوریست بنام و شناخته شده کشورمان، دبیری این جشنوره را بر عهده دارد.

شمس در خصوص قوانین شرکت در این جشنواره گفت: علاقه مندان می توانند تا 20 دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تاکید کرد: هر هنرمند مجاز است حداکثر 3 اثر خود را در جشنواره کارآ شرکت دهد.

به گفته وی، هر اثر باید در اندازه آ. سه (7/29 در 42 سانتی متر) و با وضوح تصویر (رزولوشن) و فرمت: 300 dpi / Jpeg ارائه شود.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار تاکید کرد: همراه آثار باید بیوگرافی هنرمند (در حد 200 کلمه)، شماره تلفن و نشانی کامل نیز ارسال شود و آثار ناقص حذف خواهند شد.

شمس اضافه نمود: آثار نباید پیش تر منتشر شده یا جایزه گرفته باشند.

وی در خصوص هدف برگزاری این جشنواره نیز گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد دارد تا با برگزاری این جشنواره از زاویه نگاه هنرمندان و به صورت ملموس تر به تشریح و معرفی موضوعات و ماموریت های خود برای عموم مردم بپردازد.

وی گفت: برگزیدگان اولین جشنواره ملی کاریکاتور، بهمن ماه معرفی می شوند. تمام آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، نسخه ای تقدیم خواهد شد.

گفتنی است کاریکاتوریست ها تا 20 دی فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران- خیابان آزادی - بین خیابان خوش و بهبودی طبقه هشتم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی یا نشانی الکترونیکی: [email protected] ارسال کنند.

همچنین تاکید می شود حق استفاده از آثار ارسالی برای وزارت تعاون٬کار و رفاه اجتماعی محفوظ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1545

به "برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید