برای تعویض پلاک نیازی به حضور در ساعات اولیه صبح نیست؟!

به گزارش کد الکترونیک، رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:با افزایش ساعات خدمات رسانی، مشکل ایجاد صف های طولانی را حل کردیم.

برای تعویض پلاک نیازی به حضور در ساعات اولیه صبح نیست؟!

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار از پیرامون مراجعات و ایجاد صف های طولانی در مراکز تعویض پلاک گفت:در بحث تعویض پلاک میزان ورودی ما نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است ، اما بحث طولانی بودن صف های تعویض پلاک به این خاطر است که ما برای رعایت دستورالعمل ها بهداشتی هر تعداد خودرویی که بتوانیم جوابگو باشیم را وارد مرکز میکنیم که با اتمام کار و بعد از خارج شدن، تعدادی دیگر وارد میشوند، اما در گذشته همه خودرو ها با هم وارد میشدند و صف های طولانی ایجاد نمیشد.

رئیس پلیس راهور استان اضافه نمود: ما با افزایش ساعت خدمات رسانی تا ساعت 17 بعد از ظهر، مشکل ایجاد صف های طولانی را حل کردیم و در حال حاضر مراجعان با ورود به مراکز تعویض پلاک حدود ساعت 10 الی 11 بدون ایستادن در صف بلافاصله وارد مرکز شده و از زمان ورود تا خروج حدود یک ساعت بیشتر زمان احتیاج نیست تا خدمات دهی و خدمات گیری ما انجام گردد.

او اضافه نمود: ولی متاسفانه هنوز برای خود ما هم معین نیست که چرا شهروندان عزیز ساعت چهار صبح در صف های طولانی می ایستند تا بعد از صرف حدود 3 ساعت زمان، ساعت 10 صبح وارد مرکز شوند، در صورتی که برای مثال اگر ساعت 11 مراجعه نمایند ساعت 12 کارشان تمام می گردد و اصلاً احتیاجی به حضور در ساعت های اولیه صبح نیست!

محمدی در مورد حضور دلالان در صف های مراکز تعویض پلاک و شایعات به وجود آمده در فضای مجازی گفت:این موضوع صحت ندارد و دلالی در کار نیست، اما حفاظت اطلاعات ما این موضوعات را رصد و پایش می نمایند که در این رابطه هم وارد موضوع شدند و این جریان یک شایعه بیشتر نبود.

او اضافه نمود: شهروندان در صورت داشتنِ شکایات یا ارائه نقدها و پیشنهادات خود می توانند با شماره تلفن 197 تماس بگیرند و یا با مراجعه حضوری به موسسه راهگشا در مراکز تعویض پلاک به مدیر موسسه یا مدیر فنی ما نظرات و شکایات خودشان را منعکس نمایند.همچنین در صورت احتیاج به رده های بالاتر میتوانند به سرهنگ احمدی رئیس تعویض پلاک و شماره گذاری که در شهرک آزمایش مستقر هستند مراجعه نمایند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مورد راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک گفت: این طرح در سطح تهران به صورت آزمایشی انجام می گردد که در صورت نتیجه گیری در آینده ای نزدیک در سایر کلانشهر ها هم این اتفاق خواهد افتاد که احتیاج به زیرساخت های خاصی دارد و درصورت ابلاغ؛ موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

محمدی در مورد شرایط شیوع بیماری در استان و امکان تعطیلی مراکز تعویض پلاک گفت: تعطیلی مراکز تعویض پلاک منوط به تصمیم گیری و اعلام ستاد کرونای استان و یا ابلاغیه به وسیله راهور ناجا می باشد و ما تابع دستور آن ها هستیم.

او در خاتمه گفت:از همه شهروندان عزیزی که به مراکز تعویض پلاک مراجعه می نمایند می خواهیم تا از همراه آوردن خانواده خودداری نمایند، فقط خریدار و فروشنده و اگر وکالت دارند فقط حضور خریدار کفایت میکند، افراد اضافی با خودشان نیاورند و اتوماتیک شخصی همراه داشته باشند، استفاده از ماسک الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک به داخل مراکز جلوگیری می گردد و مهمترین گزینه اینکه در ساعات اولیه صبح مراجعه ننمایند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1312

به "برای تعویض پلاک نیازی به حضور در ساعات اولیه صبح نیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تعویض پلاک نیازی به حضور در ساعات اولیه صبح نیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید