با توجه به شرایط کرونا، پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی باید رعایت شود

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه عید نوروز تاکید کرد باید همه دستورالعمل های بهداشتی در سفرهای ریلی به صورت کامل رعایت شود.

با توجه به شرایط کرونا، پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی باید رعایت شود

به گزارش ایسنا، محمد رجبی با بیان اینکه تمام صنایع در کشور از جمله صنعت حمل و نقل ریلی سال بسیار سختی را به ویژه در زمینه مالی پشت سر گذاشتند اظهار کرد: در جریان کامل مسائل معیشتی کارکنان در مجموعه شرکت هستیم و تمام تلاش خود را برای تأمین منابع مالی لازم را به کار می گیریم تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی درباره هزینه ها و درآمد شرکت رجا افزود: حدود 550 میلیارد تومان هزینه داریم در حالیکه تا انتهای سال با نگاه خوشبینانه حدود 250 میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت این در حالیست که بانک عامل قول داده است طی همین روزها تسهیلات را پرداخت کند.

مدیرعامل رجا ضمن اشاره به افزایش سرسام آور هزینه ها و کسری بودجه 30 تا 40 درصدی شرکت در سال جاری ادامه داد: پیگیری و دریافت بخشی از مطالبات گذشته رجا از شرکت ها، فروش تعدادی واگن فرسوده و دریافت تسهیلات از سازمان تامین اجتماعی و... برخی منابع مالی در سال 99 بودند که با درایت و هوشمندی مدیران و کارکنان رجا، توانستیم تا حدودی هزینه ها را جبران کنیم.

رجبی کمبود لوکوموتیو را یکی از موانع بزرگ برای راه اندازی قطارهای جدید مسافری مطرح نمود و گفت: از 150 لوکوموتیو مسافری زیمنس در کشور حداکثر 95 دستگاه از آن برای نوروز قابلیت استفاده دارد و مابقی نیز از لوکوموتیوهای غیر مسافری تامین شدند که باید هم در بخش باری و هم در بخش مسافری مورد استفاده قرار بگیرند و قطعا پاسخ گوی نیاز کشور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه با همه مسائل، از آینده شرکت غافل نبوده و حدود 300 واگن فرسوده را به حال خود رها نکرده ایم، افزود: کارگاه بازسازی شرکت رجا فعال است و از محل تبصره 18 حدود 45 میلیارد تومان برای بازسازی واگن ها وام گرفته ایم و حدود 8 واگن نیز به تازگی از واگن پارس تحویل گرفته ایم با این امید که بتوانیم سال 1400 را بدون ضعف و پرقدرت شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1701

به "با توجه به شرایط کرونا، پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی باید رعایت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با توجه به شرایط کرونا، پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی باید رعایت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید