بازدید معاونان حناچی از عملیات ساختمان بلدیه ، پیشرفت 43 درصدی قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت

به گزارش کد الکترونیک، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و دکتر محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از فرایند تکمیل و آماده سازی پروژه احداث ساختمان خانه شهر بازدید کردند.

بازدید معاونان حناچی از عملیات ساختمان بلدیه ، پیشرفت 43 درصدی قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار کد الکترونیک، مجموعه فرهنگی ساختمان خانه شهر (بلدیه) در تهران از جمله پروژه هایی است که در سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

ساختمان خانه شهر با زیربنایی در حدود 18 هزار مترمربع در زمینی به متراژ 4800 مترمربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است که عملیات آن تا کنون 43 درصد پیشرفت داشته و قرار است در سال 1399 در اختیار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

ساختمان بلدیه قرار است به محلی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با برنامه ریزی شهر و گفت وگوی مردم و متولیان شهر تبدیل گردد. این پروژه دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت 360 نفر، کافه رستوران حدود 100 نفر، عکاسخانه، شهر کتاب، کافه کتاب و گالری موزه است.

از ویژگی های مهم ساختمان خانه شهر می توان به ورودی مترو اشاره نمود که برای آسایش و رفاه مردم در طرح گنجانده شده و پیش بینی می گردد با بهره برداری از این پروژه، ساختمان بلدیه سابق به قطب فرهنگی و گردشگری تبدیل شده و باعث توسعه گردشگری و جذب جهانگرد در سطح منطقه و شهر تهران گردد.

بر اساس گزارش معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از ساختمان خانه شهر،بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه تاکید نمود و خواهان رعایت دقیق برنامه زمان بندی شد.

بر مبنای گزارشی که در جریان این بازدید ارائه شد، پیشرفت عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر به مرز 43 درصد رسیده است. در حالی که اجرای عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی در سقف طبقات مثبت یک و مثبت 2 ادامه دارد، اجرای دیوارچینی در زیرزمین اول و تکمیل نما در قسمت غربی و شمالی ساختمان در حال اجرا است.

در ادامه این بازدید میدانی، آخرین شرایط اجرایی پروژه بهسازی پیاده راه لاله زار مورد پایش نهاده شد و درباره اقدامات باقی مانده به منظور تکمیل و آماده سازی این طرح بحث و گفتگو شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1212

به "بازدید معاونان حناچی از عملیات ساختمان بلدیه ، پیشرفت 43 درصدی قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاونان حناچی از عملیات ساختمان بلدیه ، پیشرفت 43 درصدی قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید