شروع فستیوال هفته فرهنگی المپیک در باغ کتاب تهران

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این برنامه که با پخش سرود ملی کشورمان شروع شده، موسیقی نواحی مختلف و زورخانه ای و آیین نقالی با توضیح داستان هایی از نبردهای شاهنامه برای مخاطبان که در فضای باز میهمان این برنامه بودند به صورت زنده اجرا شد.

شروع فستیوال هفته فرهنگی المپیک در باغ کتاب تهران

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا و باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عروسک های ننه سرما، عمو نوروز و پهلوان کچل هم مراسم افتتاحیه آیین هفته المپیک 1400 را همراهی نموده و با پخش موسیقی برای بچه ها حاضر در محوطه به اجرای برنامه پرداختند.

از برنامه های دیگر هفته المپیک 1400 در محوطه باغ کتاب، ساخت عروسک های ورزش های باستانی المپیک به وسیله مربیان و کارشناسان موزه خیمه شب بازی تهران در محوطه است که با همکاری بچه ها و با تکنیک کاغذ و چسب چوب انجام می گردد.

گروه اجرای خانه موزه خیمه شب بازی ایران با حاجی فیروز و عروسک مبارک، بازی های محلی از جمله هفت سنگ و عمو زنجیر باف هم برای تفریح بچه ها و خانواده ها در این مراسم حضور دارند.

خانه فرهنگ مانا در غرفه اختصاصی خود در این مراسم که تا انتها هفته بر قرار است، بچه ها را با پرچم کشور ها و مقدمات مربوط به اجرا و برگذاری المپیک در دنیا آشنا می نماید.

هفته المپیک 1400 با برگزاری بازی ها و آواهای محلی، و برنامه هایی برای تفریح بچه ها و خانواده ها تا انتها هفته در محوطه رو به روی باغ کتاب در اراضی عباس آباد تا روز آدینه از ساعت شش تا 9 شب میزبان خانواده ها و بازدید کنندگان خواهد بود.

در اولین روز اجرای این برنامه میهمانانی از سفارت ژاپن که سال جاری میزبان برگزاری المپیک 2021 است هم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1906

به "شروع فستیوال هفته فرهنگی المپیک در باغ کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فستیوال هفته فرهنگی المپیک در باغ کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید