بارش برف و باران در محورهای 18 استان کشور

به گزارش کد الکترونیک، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور از بارش برف و باران در محورهای 18 استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در محورهای 18 استان کشور

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با کد الکترونیک، درباره شرایط جوی جاده های کشور گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای استان چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات کندوان و ارتفاعات محور هراز در استان مازندران شاهد بارش برف هستیم. همچنین در محور دامنه-خوانسار در استان اصفهان، محورهای یاسوج-بابامیدان، یاسوج-شیراز و یاسوج-اقلید در استان کهگیلویه و بویراحمد، محورهای اراک-سلفچگان و شازند- ازنا در استان مرکزی، محور قزوین-همدان در استان قزوین، محورهای سلفچگان-قم و قم -ساوه در استان قم و محور اراک-قم در استان مرکزی شاهد بارش برف هستیم.

وی اضافه کرد: در استان های اصفهان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم، فارس شمال، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان رضوی در بیشتر محورها شاهد بارش باران هستیم همچنین در محورهای محور های بجنورد-آشخانه و آشخانه -جنگل گلستان، محور بوئین زهرا-اشتهارد در استان قزوین، محور های اسلام آباد -رودبار و کهنوج در استان کرمان، محدوده های پردیس و دماوند در استان تهران، محورهای سوادکوه و کیاسر -ساری در استان مازندران، ماهدشت-اشتهارد در استان البرز و ارتفاعات محور کرج-چالوس نیز بارش باران مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در استان مازندران ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کیاسر-سمنان و محور قزوین -رشت (گردنه کوهین) شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.

رحمانی تاکید کرد: آزادراه کرج به قزوین محدوده پل حسین آباد تا مهرشهر، جنوب به شمال محور کرج -چالوس محدوده بیلقان، آزادراه تهران به قم محدوده عوارضی و محور تهران-لواسانات محدوده گردنه قوچک نیز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد و در این محورها تب سنجی سرنشینان خودروها نیز انجام می شود. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1019

به "بارش برف و باران در محورهای 18 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در محورهای 18 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید