لغو و تاخیر چندین پروازِ فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف

به گزارش کد الکترونیک، در پی بارش برف در شمال غرب کشور، فرودگاه مهرآباد از لغو و تاخیر چندین پرواز تا ساعت 13 امروز (آدینه) اطلاع داد و از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه از آخرین شرایط پرواز خود آگاه شوند.

لغو و تاخیر چندین پروازِ فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف

مهر: فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از تأخیر و ابطال پروازها به علت بدی هوای فرودگاه های مقصد در روز (آدینه) سوم دی ماه اطلاع داد.

بر اساس این اطلاعیه مسافرین پروازها به مقصد شهرهایی که شرایط آب وهوایی نامناسب جوی دارند قبل از خروج از منزل با اطلاعات پرواز به شماره 02161021 و 199 جهت اطلاع از آخرین شرایط پرواز تماس بگیرند.

این اطلاعیه درباره شرایط پروازها تا قبل از ساعت 13 امروز، می افزاید: پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره 5677 با ساعت برنامه ای 6:35 به مقصد ارومیه بعلت بدی هوای مقصد باطل شد.

هم چنین پرواز شماره 5602 شرکت هواپیمایی آتا نیز با ساعت برنامه ای 8:05 به مقصد تبریز بعلت بدی هوای مقصد باطل اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه پروازهای تأخیر خورده بعلت شرایط نامناسب جوی فرودگاه مقصد تا ساعت 13 روز آدینه نیز به این توضیح است:

پرواز شرکت هواپیمایی آتا با شماره 5610 ساعت 9:10 به مقصد تبریز و پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره 345 ساعت 10:45 مقصد تبریز تأخیر دارد.

هم چنین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره 3401 ساعت 11:25 به مقصد اردبیل به علت بدی آب و هوای مقصد باطل شد.

بر اساس این خبر پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره 3431 ساعت 11:55 مقصد پارس آباد نیز تا این ساعت جزو پروازهای لغو شده است.

شرکت هواپیمایی اتا پرواز با شماره 5608 ساعت 12:05 مقصد تبریز را نیز با تأخیر انجام می دهد و احتمال لغو این پرواز وجود دارد.

به گزارش مهر از صبح امروز بارش باران و برف در نیمه شمالی کشور از جمله در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، شمال ایلام و همدان شروع شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2093

به "لغو و تاخیر چندین پروازِ فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو و تاخیر چندین پروازِ فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید