بعضی دانشگاه های جامع علمی کاربردی تا 8 اسفند تعطیل اعلام شد

به گزارش کد الکترونیک، دانشگاه های علمی کاربردی در استان های تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان و مرکزی تا 8 اسفند تعطیل اعلام شد.

بعضی دانشگاه های جامع علمی کاربردی تا 8 اسفند تعطیل اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه کد الکترونیک، بنابر اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد های این دانشگاه ها در استان های تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان و مرکزی تا هشتم اسفند تعطیل اعلام شد.

این تصمیم به دلیل شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده و صرفا مربوط به کلاس های درسی و واحد های غیرستادی این دانشگاه در استان های ذکر شده استت.

بنا بر اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، سازمان مرکزی این دانشگاه در طول هفته جاری باز است و تعطیلی ستاد های استان های اعلام شده، منوط به اعلام تعطیلی از سوی استانداری ها است.

کادر اداری واحد های دانشگاه مانند ادارات دولتی به فعالیت خود ادامه می دهند و مراکز دانشگاهی هم تابع تمهیدات درنظر گرفته شده در مورد ویروس کرونا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 938

به "بعضی دانشگاه های جامع علمی کاربردی تا 8 اسفند تعطیل اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی دانشگاه های جامع علمی کاربردی تا 8 اسفند تعطیل اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید