اورواچ 2 همه محتوا را در دسترس بازیکنان نو نمی گذارد؛ یا ده ها ساعت بازی یا پرداخت پول

به گزارش کد الکترونیک، اگر شما از بازیکنان کاملاً تازه اورواچ (Overwatch) هستید، با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد. به این علت که افرادی که کاملاً تازه وارد این مجموعه می شوند، باید زمان زیادی را برای باز کردن تمامی قهرمانان اورواچ صرف نمایند. در حال حاضر بازی اورواچ نزدیک به 35 قهرمان داشته که تمامی آن ها از راه تجربه بازی قابل باز شدن هستند.

اورواچ 2 همه محتوا را در دسترس بازیکنان نو نمی گذارد؛ یا ده ها ساعت بازی یا پرداخت پول

بازیکنان کاملاً نو برای بازکردن تمامی قهرمانان و حالت های اورواچ احتیاج به 100 بازی مختلف دارند! این چیزی است که بلیزارد چندی پیش اظهار داشت. این شرکت گفته که بازیکنان نو از حجم زیاد محتوایی که در ابتدا با آن روبرو هستند راضی نیستند! حال بلیزارد اینز تصمیم گرفته تا این مشکل را با مرحله ای کردن و قابلیت باز کردن موارد مختلف این بازی درست کند.

طبق چیزی که شرکت سازنده اورواچ گفته بازیکنان برای باز کردن بخش رقابتی (Competitive) احتیاج دارند تا تقریباً در 50 بازی پیروز شوند. همینطور اینکه برای بازکردن تمامی کاراکترهای این بازی احتیاج به تجربه 100 بازی مختلف دارند. این باعث می گردد تا بازیکنان نو به صورت مرحله ای اورواچ را تجربه نمایند.

بلیزارد اظهار داشت که محدودیت حالت های بازی زمانی که بازیکنان در یک تیم باشند، رفع می شوند. به همین علت بازیکنان تازه کار می توانند با دوستان خود یک تیم شده و تمامی حالات بازی را تجربه نمایند. بازیکنانی که اورواچ 1 را داشته و حال به سمت دو می آینده می توانند از 34 کاراکتر بازی استفاده نمایند. کاراکتر 35ام که کریکو (Kiriko) نام دارد با تجربه بیشتر بازی برای آن ها باز خواهد شد.

بازیکنان فعلی اورواچ هم با تغییرات زیادی در بازی روبرو خواهند شد. از جمله این تغییرات می توان به حاشیه (Player border)، لول و سطح توانایی رقابتی (Competitive Skill Tiers) بازیکنان دیگر نمایش داده نخواهد شد. همینطور اینکه در انتهای بازی در اورواچ 1 بازیکنان با 3 مورد روبرو می شدند تا به هم تیمی ها یک پیغام کوچک بدهند. حال این سه مورد نیز به 1 عدد کاهش پیدا نموده است.

یکی دیگر از مواردی که به سیستم اورواچ اضافه شده، احتیاجمندی بتل نت (Battle.net) به شماره موبایل است. با استفاده از این سیستم اکانت شما به وسیله یک پیغامک محافظت خواهد شد. بازیکنان نمی توانند از یک شماره برای ساخت چندین اکانت استفاده نمایند. همینطور اینکه شماره کاربران به طور کامل حفاظت شده و به بیرون درز نخواهد کرد.

بلیزارد تصمیم دارد تا به طور کلی سیستم تجاری اورواچ را تغییر دهد. همین باعث شده تا این بازی با اصالت خود فاصله زیادی پیدا کند. حضور قهرمانان از ابتدای بازی یکی از نکات مثبت و مهم اورواچ بود که حال این مورد نیز تغییر نموده و باعث شده تا اورواچ به یک عنوان آنلاین سرویس معمولی نزدیک گردد.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2292

به "اورواچ 2 همه محتوا را در دسترس بازیکنان نو نمی گذارد؛ یا ده ها ساعت بازی یا پرداخت پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورواچ 2 همه محتوا را در دسترس بازیکنان نو نمی گذارد؛ یا ده ها ساعت بازی یا پرداخت پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید