انگلیس و آمریکا بار دیگر روسیه را به هک سایبری متهم کردند

به گزارش کد الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- آژانس های امنیت سایبری انگلیس و آمریکا سرویس اطلاعات خارجی روسیه را به سوءاستفاده از آسیب پذیر بودن نرم افزار ایمیل مایکروسافت متهم نموده اند.

انگلیس و آمریکا بار دیگر روسیه را به هک سایبری متهم کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری کد الکترونیک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آژانس امنیت سایبری و زیرساخت آمریکا و مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: اطلاعات خارجی روسیه از یکسری از آسیب پذیری هایی سامانه ایمیل مایکروسافت که اخیرا این شرکت گزارش نموده بود، سوءاستفاده نموده است.

شکاف های امنیتی در این سامانه ارسال ایمیل و نرم افزار تقویمی مایکروسافت به عاملان مخرب اجازه داده تا ایمیل های سرورهای سراسر دنیا را به سرقت ببرند.

کارشناسان تخمین می زنند که دست کم 10 گروه مختلف هکری کوشش کردند تا از این روزنه و مشکل امنیتی پیش از آنکه مایکروسافت بتواند آنها را درست کند، استفاده برده اند.

ماه گذشته میلادی، دولت آمریکا آژانس اطلاعات روسیه را به سازماندهی هک کمپانی سولار ویندز متهم کرد اما روسیه با رد این اتهامات آن را بی اساس خواند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1789

به "انگلیس و آمریکا بار دیگر روسیه را به هک سایبری متهم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس و آمریکا بار دیگر روسیه را به هک سایبری متهم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید