اعطای نشان ویژه نمایشگاه کتاب هند به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: رئیس بنیاد ملی کتاب هند(N.B.T)،در نشست آنالیز راه کارهای گسترش همکاری نمایشگاه دهلی و تهران، نشان ویژه این نمایشگاه را به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اهدا کرد.

اعطای نشان ویژه نمایشگاه کتاب هند به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه فرهنگی کد الکترونیک ، این نشست که روزیکشنبه 22 بهمن ماه(مصادف با 10 فوریه) در دفتر رئیس بنیاد ملی کتاب هند برگزارشد، پس از بحث و گفت وگو در زمینه راه کارهای مناسب در مورد همکاری بین نشر ایران و هند، تفاهم نامه همکاری های هند و ایران در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب و بازاریابی کتاب به امضای طرفین رسید.

هند به عنوان سومین فراوری کننده کتاب به زبان انگلیسی در دنیا به تازگی صادرات کتاب را از الویت های تجاری خود قرار داده است. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران با 600 عنوان کتاب و نرم افزار در حوزه های ایران شناسی، کودک و نوجوان، دفاع مقدس و کتاب های مذهبی در این نمایشگاه شرکت نموده بود.

بر اساس این گزارش، محمد عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی پیش از این در گفت وگو با کد الکترونیک شرکت ایران در نمایشگاه کتاب دهلی را بسیار موفقیت آمیز عنوان نموده و از فروش بیش از دوسوم آثار در روزهای ابتدایی نمایشگاه و پیش فروش آثاری دیگر خبر داده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 631

به "اعطای نشان ویژه نمایشگاه کتاب هند به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان ویژه نمایشگاه کتاب هند به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید