استقلال به دسته یک فوتبال ایران سقوط می نماید؟

به گزارش کد الکترونیک، شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که بازیکن سابق استقلال برای اثبات ادعای اخیر مدیر برنامه هاش در رابطه با جعلی بودن سند واریز پول به حسابش وکیل گرفته و قرار است به وسیله مجاری قانونی شکایت تازه ای را به فدراسیون بین المللی فوتبال ارائه بدهد.

استقلال به دسته یک فوتبال ایران سقوط می نماید؟

به یاد داریم که در طول یکسال گذشته مسائل موجود بین باشگاه استقلال و این بازیکن کروات سبب شد تا حتی در برهه ای پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر شکایت میلیچ بسته گردد که در نهایت با واریز بخشی از پول این بازیکن پنجره باز شد و در نهایت هم عنوان شد که طلب مدافع کروات سابق استقلال به طور تمام و کمال واریز و پرونده قبلی بسته شده است.

حالا و در شرایطی که گفته می گردد پول به حساب میلیچ واریز نشده و تنها سند فتوشاپی و جعل شده برای فیفا فرستاده شده است مسئولان باشگاه استقلال در کوشش هستند تا هر طور شده ثابت نمایند که اینگونه نبوده است. نکته قابل توجه در ارتباط با پرونده میلیچ است که با وجود بدهکاری استقلال به استراماچونی و مطرح شدن خطر کسر امتیاز از سوی فیفا، اگر موضوع جعلی بودن اسناد واریزی به حساب میلیچ اثبات گردد باشگاه استقلال با جریمه سنگین تری از سوی فیفا تهدید خواهد شد. بعد از جریمه کسر امتیاز برای باشگاه های فوتبالی فیفا اغلب سقوط به دسته پایین تر را در پرونده های انضباطی برای باشگاه ها در نظر می گیرد که اگر استقلال به موقع پول استراماچونی را واریز نکند با خطر اینچنینی روبرو خواهد بود.

اما در طرف مقابل مدیر برنامه این بازیکن در صحبت با یک رسانه محلی عنوان نموده که ماجرای بازیکنش بیخ پیدا نموده و او هم به این راحتی نسبت به این پرونده بی تفاوت نخواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2319

به "استقلال به دسته یک فوتبال ایران سقوط می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دسته یک فوتبال ایران سقوط می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید