پیشنهاد وسوسه انگیز برای بازیکن محبوب ساپینتو ، ستاره ای که قید لیگ برتر ایران را می زند!

به گزارش کد الکترونیک، شایعه شده بود یکی از بازیکنان مدنظر ساپینتو برای فصل آینده وینگر کلمبیایی است.

پیشنهاد وسوسه انگیز برای بازیکن محبوب ساپینتو ، ستاره ای که قید لیگ برتر ایران را می زند!

به گزارش کد الکترونیک هانسل زاپاتا وینگر سرعتی و تکنیکی آلومینیوم یکی از خوب های این فصل لیگ بوده و این بازیکن نشان داد کیفیت خوبی دارد. بعد از بازی برگشت استقلال و آلومینیوم اتفاق عجیبی رخ داد و این بازیکن در گفت وگو با مدیران باشگاه آلومینیوم مدعی شد که ریکادرو ساپینتو سرمربی استقلال در حین بازی به او پیشنهاد حضور در این تیم را برای فصل آینده داده است. موضوعی که مدیران آلومینیوم آن را مطرح کردند و البته که از سوی استقلالی ها تکذیب شد.

خبر ورزشی در این خصوص نوشت: زاپاتا برای فصل آینده هم با آلومینیوم قرارداد دارد و مدیرعامل این باشگاه بیان کرد هر تیمی این بازیکن را بخواهد باید ابتدا با باشگاه آلومینیوم مذاکره کند و در ضمن پول رضایتنامه اش را بپردازد. بعد از این اتفاق شایعه شد یکی از بازیکنان مدنظر ساپینتو برای فصل آینده همین وینگر کلمبیایی است و باشگاه استقلال بعد از خاتمه لیگ قصد دارند باب مذاکره را با مدیران آلومینیوم شروع نمایند.

با این حال آنطور که شنیدیم این بازیکن با یک پیشنهاد بسیار خوب از لیگ امارات روبرو شده و به احتمال فراوان راهی این کشور خواهد شد. پیشنهاد باشگاه اماراتی به زاپاتا به حدی خوب است که این بازیکن می تواند پول رضایتنامه اش را هم بپردازد و باشگاه آلومینیوم هم از این انتقال سود خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2381

به "پیشنهاد وسوسه انگیز برای بازیکن محبوب ساپینتو ، ستاره ای که قید لیگ برتر ایران را می زند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز برای بازیکن محبوب ساپینتو ، ستاره ای که قید لیگ برتر ایران را می زند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید